سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت ستارگان به استقلال

اگر نگاهی به لیست بازیکنان استقلال در لیگ چهاردهم بیندازیم، با حضور نفراتی همچون خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، میلاد فخرالدینی، آرش برهانی، سجاد شهباززاده، حنیف عمران‌زاده،‌ جاسم کرار و ...

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از افکارنیوز ،  به این نتیجه می‌رسیم که استقلال یکی از پرستاره‌ترین و پرهزینه‌ترین تیم‌ها بود و حالا این که چنین تیمی با دوجین فوتبالیست درجه اول و مطرح ناکام بود و با قرار گرفتن در رتبه ششم لیگ برتر انتقادات زیادی را به همراه داشت، باید در مباحث فنی جست‌وجو کرد!

به گزارش افکارنیوز، درباره استقلال ليگ پانزدهم يك چيز قطعي است و آن حضور يك سرمربي جديد روي نيمكت آبي‌پوشان پايتخت خواهد بود به طور حتم اين اتفاق باعث مي‌شود تغييرات زيادي را در بين بازيكنان داشته باشد، اين تغييرات طبيعي به نظر مي‌رسد چرا كه هر سرمربي‌اي افكار و ايده‌هاي خاص خودش را دارد و بر اساس آن فهرست تيمش را كامل مي‌كند!

تا زمان اعلام سرپرست موقت استقلال زمان زيادي باقي نمانده است، اين شخص با هماهنگي مالكان جديد مأموريت خواهد داشت با گزينه‌هاي مربيگري استقلال مذاكره و در نهايت سكان‌دار جديد اين تيم را معرفي كند.
اگر اتفاق خاصي رخ ندهد و امروز شركت سمند ايران‌خودرو برنده مزايده استقلال لقب بگيرد، پايه‌گذاري استقلال مدل جديد شكل مي‌گيرد!

اگر بخواهيم گزينه‌هاي داخلي مربيگري استقلال را پيش‌بيني كنيم، كار زياد سختي پيش ‌روي‌مان نيست چرا كه بر همگان روشن است پرويز مظلومي و عليرضا منصوريان جدي‌ترين گزينه‌ها هستند و بعد از اين دو نفر نام‌هايي همچون جواد زرينچه، مجيد نامجومطلق و مهدي پاشازاده مطرح مي‌شود كه البته بعيد به نظر مي‌رسد سكان هدايت آبي‌پوشان به اين سه نفر واگذار شود!

اگر سرمربي استقلال يك خارجي بود اصلاً‌ تعجب نكنيد! به هر حال در فهرست مديران جديد استقلال گزينه‌هاي خارجي هم خواهند بود. البته اين انتخاب يك شرط بزرگ را به همراه خواهد داشت و آن نام اين مربي است! تجربه رولند كخ آلماني نشان مي‌دهد مربي غيرايراني در اين تيم كار بسيار سخت و البته پرحاشيه‌اي را پيش‌رو خواهد داشت و علاوه بر مستطيل سبز در بيرون زمين فوتبال نيز رقباي خطرناكي دارد، پس نام سرمربي خارجي آبي‌پوشان بايد آنقدر بزرگ باشد كه كمتر حاشيه‌اي برايش به وجود بيايد.

يكي از مديران فوتبال ايران كه جزو گزينه‌هاي مديريت اين تيم مطرح مي‌شود، براي نيمكت استقلال دو گزينه جدي پيش‌رو دارد؛ يك گزينه داخلي و يك گزينه خارجي...
او علاوه بر مربي در صورت نشستن روي صندلي مديرعاملي آبي‌ها به دنبال بازگرداندن چند ستاره اين تيم است، ستاره‌هايي كه در يكي، دو فصل اخير بنا به دلايل مختلف استقلال را به مقصد تيم‌هاي ديگر ترك كردند، فرد مورد نظر قصد دارد با بازگرداندن بازيكناني مثل سيدمهدي رحمتي، آندرانيك تيموريان، پژمان منتظري، اسماعيل شريفات و البته جذب تعدادي بازيكن مطرح ليگ برتري شروعي رؤيايي در استقلال داشته و تماشاگران را با اين تيم آشتي دهد.

انتهای پیام / 
برچسب ها: بازگشت ، ستارگان ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.