سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند ؛

انتصاب مسئولان کمیته‌های ستاد برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

در احکامی جداگانه از سوی استاندار خراسان جنوبی مسئولان کمیته‌های ستاد برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان منصوب شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ سیدمهدی موسوی مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته استعلامات و حفاظت فیزیکی ستاد انتخابات استان منصوب شد.

همچنین علی اکبر اکبری‌راد مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان و مشیرالحق عابدی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد انتخابات استان معرفی شدند.

غلامرضا سلیمانیان مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات استان و محمد علی ایمانی مدیرکل روابط عمومی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان انتصاب شدند.

همچنین شهرام حیدرزاده مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان و محمدرضا حسنی مقدم مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری نیز با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد امنیت انتخابات استان منصوب شدند.

در این احکام اظهار امیدواری شده در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، انتخاباتی باشکوه و قانونی با مشارکت حداکثری مردم در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش و تقویت هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و بتوانند با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود، ضمن هماهنگی با رئیس ستاد انتخابات استان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشند.
 
انتهای پیام /گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.