سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دریاچه زاینده رود اولین قربانی را در سال جاری گرفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چادگان گفت : پس از دو روز تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر شهرستان چادگان ، جسد فرد غرق شده در دریاچه زاینده رود پیدا شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، مجتبی بیات با اشاره به حادثه غرق شدن فردی در دریاچه زاینده رود گفت : مقارن ساعت 15:30 مورخ 1/3/94،طی دریافت تماس تلفنی از پلیس 110 مبنی بر، غرق شدگی جوان 29 ساله از اهالی محله مندرجان چادگان، سریعا اکیپ پایگاه دریایی زاینده رود با استعداد 2 فروند قایق امدادی و 2 فروند قایق کمکی از اسکله های مجموعه های مجاور به همراه یک تیم کامل نجات دریایی به محل حادثه اعزام شدند.

مجتبی بیات افزود : با توجه به حضور به موقع در صحنه یکی از آسیب دیدگان که توانسته بود به کمک بطری های خالی خود را روی آب شناور شود نجات پیدا کرده ، ضمنا با حضور تیم پشتیبان با استعداد 4نفر غواص ، 3 نفر پرسنل و 3 نفر نجاتگر به همراه یکدستگاه خودروی امدادی و ست سبک نجات با تجهیزات کامل غواصی به محل ذکر شده در پایین دست مرکز آموزشی توپخانه ارتش عملیات جستجو جهت پیدا کردن جسد غریق شروع شد .

وی اضافه کرد : با توجه به وسعت منطقه حادثه ، عمق زیاد ما بین 15 الی 20 متر ، سردی آب و دید صفر جهت غواصی این عملیات تا ساعت 22:10 بدون نتیجه پایان یافت وبعد از استراحتی کوتاه مجددا عملیات از ساعت 23 با حضور 2 غواص از آتش نشانی شروع و در ساعت 3:20 بامداد جستجو بدون حصول نتیجه پایان یافت .

بیات خاطر نشان کرد : عملیات سوم نیز ساعت 9:30 صبح مورخ 2/3/94 با استعداد 2 تیم 5 نفره از غواصان جمعیت هلال احمر شروع شد و بعد از یک ساعت جستجو جسد فرد ذکر شده از عمق 16 متری خارج گردید و تحویل مقامات قضایی شد. 


انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.