به گزارش
خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی، توكل حيدري گفت: تسهیل در خدماترسانی و پاسخگویی بههنگام، دقیق و درست از جمله مهمترین مولفههای فعالیت در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان به شمار میرود.
وی داشتن اخلاق حسنه مردمداری و حفظ کرامت انسانی اقشار مختلف جامعه را ویژگیهای بارز افراد فعال در این مجموعه دانست و یادآوری کرد: با این همه به ضرورت داشتن اخلاق نیکو باید بیش از پیش توصیه شود، به ویژه اینکه داشتن چنین رویهای در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مورد تاکید است.
رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: به دنبال گذشت زمان و سپری شدن مراحل قانونی با همراهی اقشار مختلف مردم به طور قطع ایرادات احتمالی و مشکلات خدمترسانی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان رفع شده و در مسیر توسعه قرار خواهند گرفت.
حیدری با اظهار به اینکه برای اقامه عدالت و احقاق حقوق مراجعهکنندهها در این مجموعه به صورت صادقانه توام با امانتداری اهتمام میشود، خاطرنشان کرد: کارشناسان و قضات در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمیکنند.
انتهای پیام/