سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل مرد جوان با ضربات مشت و لگد/ متهم: مقتول با مادرم رابطه پنهانی داشت

پسر جوانی كه پس از فاش شدن راز ارتباط پنهانی مادرش دست به جنایت زده بود، صبح امروز در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، دهم تیرماه سال 90 ماموران پلیس پاكدشت در جریان كشف یك جسد در خیابان قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار داده و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند. 

با حضور ماموران مشخص شد كه مرد جوانی با ضربات مشت و لگد به قتل رسیده است. بنابراین تحقیقات در این خصوص آغاز شد و در نهایت پس از مشخص شدن هویت مقتول كارآگاهان دریافتند كه وی یك خودروی پژو داشته است. 

در ادامه تحقیقات پسر جوانی كه با خودروی مقتول در حال تردد بود شناسایی و دستگیر شد. این پسر در بازجویی های نخست قصد انكار هرگونه دخالت در قتل را داشت ولی در نهایت به این جنایت اعتراف كرد و در خصوص انگیزه خود به ماموران گفت: من این خودرو را از مقتول خریدم. پس از خرید این خودرو متوجه شدم كه مقتول با مادرم ارتباط پنهانی دارد. در حالیكه به شدت از این موضوع عصبانی بودم، با مقتول قرار ملاقات گذاشتم تا با او صحبت كنم. اما در این ملاقات با او درگیر شدم و در نهایت با ضربات مشت و لگد او را به قتل رساندم و جسدش را در خیابان رها كردم.

بعد از اعتراف این پسر پرونده وی با صدور كیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. صبح امروز این پسر در همین شعبه محاكمه شد و همان اظهارات قبلی خود را تكرار كرد. وی به هیات قضایی گفت: وقتی متوجه ارتباط مقتول با مادرم شدم به شدت عصبانی شدم تا جاییكه كنترلم را از دست دادم و دست به جنایت زدم. 

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شدند تا حكم نهایی در این خصوص را صادر كنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.