سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری مسلحانه راهزنان با سوداگران مرگ/ قتل قاچاقچی برای سرقت مواد مخدر

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد هرمزگان، قاتل ۵۴ ساله‌ای که یکی از سوداگران مرگ را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

سرهنگ قسام فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی برقتل فردی ۳۶ ساله حین حمل مواد مخدر و درگیری با راهزنانی که مواد مخدر را از سوداگران مرگ سرقت می‌کردند،  پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و کار اطلاعاتی گسترده، متهم را در مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

اعتراف قاتل

سرهنگ قسام تصریح کرد: متهم دستگیر شده به نام"ع-ب " پس از انتقال به مقر پلیس،  در بازجویی‌های به عمل آمده وقتی که با دلایل مستند عرصه را بر خود تنگ دید، لب به اعتراف گشود و گفت: به اتفاق یکی از دوستانم با یک قبضه اسلحه شکاری جهت سرقت مواد مخدر از سوداگران مرگ به یکی از روستاهای اطراف شهرستان رفتیم و با کمین در مسیر آنان متوجه شدیم یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین در حال تردد است.

وی افزود: متهم در ادامه اعترافاتش گفت، سرنشینان موتورسیکلت با دیدن ما اقدام به فرار کردند، ما نیز با اسلحه دنبال آن‌ها رفتیم که من مقتول را از پشت سر گرفته، با هم درگیر شدیم که وی با چاقو به سمت من حمله کرد و من با اسلحه به سمت صورتش شلیک کردم و پس از به آتش کشیدن موتورسیکلت آن‌ها و سرقت موادشان از محل فرار کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به اینکه قاتل دارای سابقه شرارت، درگیری مسلحانه، سرقت، حمل مواد مخدر و... می‌باشد، خاطر نشان کرد: وی پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.