سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت امورخارجه اعلام کرد ‌

هرگونه تجمع برای حمایت از دستگاه دیپلماسی، نیازمند دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح است

وزارت امورخارجه در اطلاعیه ای اعلام کرد: از نظر این وزارتخانه برپایی تجمع برای حمايت از اقدامات دستگاه دیپلماسی، کاملا غیرضروری و البته نیازمند دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران روابط عمومي وزارت امور خارجه در پی انتشار فراخوان‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و دعوت از شهروندان برای تجمع در مقابل وزارتخارجه در روز شنبه ۹۴/۳/۲ بمنظور حمایت از اقدامات و تلاش‌های دستگاه دیپلماسی برای تأمین منافع کشور و احقاق حقوق ملت شریف ایران اطلاعيه اي صادر کرد.

متن اين اطلاعيه به شرح زير است: 

ضمن تقدیر و تشکر از پشتیبانی و اعلام حمایت شهروندان اعلام مي داريم: با احترام کامل به شور و علاقه شهروندان گرامی؛ به اطلاع می‌رساند از نظر این وزارت برپایی چنین تجمع (یا تجمعاتی) کاملا غیر ضروری می‌باشد و مسئولین و مجریان سیاست خارجی کشور به وظایف و مسئولیت‌های خطیر خود بر اساس رهنمود‌ها و خطوط کلی تعیین شده ازسوی مقام معظم رهبری؛ پایبندی کامل به اصول عزت، حکمت و مصلحت و درچهارچوب رویکرد دولت تدبیر و امید با هوشیاری و تعهد کامل عمل می‌نمایند و به فعالیت و تلاش خستگی ناپذیر خود برای رسیدن به اهداف سیاست خارجی کشور ادامه خواهند داد.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت امورخارجه تصریح و تاکید شده هرگونه تجمعی نیازمند اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیصلاح می‌باشد.

انتهاي پيام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.