سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرگان؛

گلستان قطب حوزه رسانه شمال کشور

رییس بسیج رسانه کشور در گرگان گفت: گلستان با وجود 4000 شهید و 60 سردار شهید به قطب حوزه رسانه شمال کشور تبدیل شده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛ بصیر در همایش تجلیل از شهید شاخص کشور در گرگان گفت: در حوزه رسانه باید نگاه جدیدی داشته باشیم و نیاز است تا از طریق رسانه، اسلام را به مردم جهان عرضه کنیم.

وی با اعلام این مطلب که باید ۳۶سال قبل حوزه بسیج رسانه را فعال می کردیم، گفت: همواره بسیج در عرصه های مختلف به خوبی ظاهر شده و تحول ایجاد کرده است امیدوارم با فعالیت بسیج در بخش رسانه نیز تحول خوبی را شاهد باشیم.

بصیری با بیان این نکته که بسیج امروزه در حوزه رسانه وظیفه ای مضاعف بر عهده دارد، افزود: اکنون دشمنان ما تمام توان خود را برای کمرنگ کردن ارزش ها و باورهای مردم به کار بردند از این رو فعالیت بسیج رسانه مقابله ای بر حیله دشمن خواهد بود.

رییس بسیج رسانه کشوراظهار کرد:امسال برای اولین بار جشنواره رسانه ها به شکل کاملا حرفه ای با حال و هوای جدید برگزار خواهیم کرد و بهترین مطالب و تیتر خوب، چگونگی مطلب نوشتن و محتوا را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی اولویت های شهید شاخص کشور را دارای عمل کرد های طولانی مدت در حوزه رسانه قبل و بعد از انقلاب دانست.

رییس بسیج رسانه کشوراظهار کرد:شهید روحانی فرد 7 بار بازداشت شد و بعد از انقلاب مجله پیام بسیج مستضعفین را راه اندازی کرد وی برای اینکه در عرصه چاپ و رسانه با مشکل مالی مواجه نشود جمله ای را گفت: من عبای خود را میفروشم اما پیام انقلاب و اسلام در رسانه را گسترش خواهم داد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: گلستان ، قطب ، رسانه ، بسیج ، شهید ، حوزه ، تجلیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.