سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرخ ساز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

هواپیمای کمک‌های امدادی ایران در صورت دریافت مجوز عازم یمن می‌شود

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در صورت دریافت مجوز ، هواپیمای کمک‌های امدادی ایران طی امروز یا فردا عازم کشور یمن می شود.

ناصر چرخ ساز رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه بارگیری هواپیمای حامل کمک‌های امدادی ایران به اتمام رسیده و منتظر دریافت مجوز است، اظهار کرد: هواپیمای کمک‌های امداد ایران حامل محموله 20 تنی مواد غذایی پس از بارگیری و صدور مجوز، طی امروز یا فردا عازم کشور یمن می‌شود.

وی ادامه داد: هواپیمای کمک‌های امدادی ایران از 4 صبح امروز بارگیری شده و با صدور مجوز وزارت امور خارجه بلافاصله عازم یمن می‌شود.

*کشتی نجات هم اکنون در تنگه باب المندب است

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در خصوص کشتی نجات کمک رسانی به کشور یمن، تصریح کرد: این کشتی نجات در حال حاضر در تنگه باب المندب منتظر هماهنگی لازم است تا وارد جیبوتی شود.

چرخ ساز با اشاره به وضعیت محموله‌های کمک‌های امدادی ایران به کشور یمن مطرح کرد: تا کنون محموله‌های کمک‌های امدادی ایران به کشور یمن با مشکل خاصی مواجه نشده است و با انجام هماهنگی‌های لازم در چند روز آینده وارد کشور یمن خواهد شد.

وی در پایان گفت: کشتی محموله دوم کمک‌های امدادی ایران حامل 12 هزار تن مواد غذایی که از امروز بارگیری آن آغاز شده، پس از اتمام بارگیری و به احتمال زیاد در 10 روز آینده وارد کشور یمن می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، یمن ، ایران ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.