سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقد شفاهي يك فيلم /

"در دنیای تو ساعت چند است" یک اثر ماندگار در سینما

سینما با اکران فیلم سینمایی ماندگار "در دنیای تو ساعت چند است" جان تازه‌ای گرفت.

حمید سلیمی منتقد سینما در خصوص فیلم سینمایی "در دنیای تو ساعت چند است " به خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: صفی یزدانیان یک از منتقدان خوب عرصه هنر است که به درستی با چهارچوب و بدنه سینما آشنا است و با ساخت فیلم سینمایی "در دنیای تو ساعت چند است " حس بی‌نظیری را به مخاطبان منتقل کرد.

وی افزود: این فیلم بسیار عاشقانه و شاعرانه را به تصویر می‌کشد و تصاویر جذابی که در آن بکار برده، گویی یک آلبوم عكس را ورق می‌زنی، که این تصاویر را در کمتر آثاری می‌توان در سینما دید.

سلیمی ادامه داد: دیدن این فیلم حال مخاطب را خوب می‌کند و به عنوان یک فیلم خوب نیاز بینندگان را برآورده می‌کند، موسیقی بسیار خوب کريستوف رضاعی که تلفیقی از یک موسیقی محلی و مدرن بود این موسیقی بسیار خوب فیلم را با زبان روز دنیا همگام کرده است.

اين منتقد در مورد بازیگران اين فيلم گفت: بازی خوب "لیلا حاتمی" و "علی مصفا" بسیار زیبا و قابل تحسین است، این زوج موفق هنری به قدری نقش‌هایشان را شاعرانه بازی کردند که مخاطب نمی‌تواند لحظه‌ای چشم از بازی آن‌ها بردارد ، همچنین بازگشت دوباره زهرا خوشکام به دنیای هنر خوشايند بود و با وجود بازی کوتاهش به خوبی آن را به تصویر کشید.

وی ادامه داد: فضاهایی که "فرهاد" ( علی مصفا ) برای نشان دادن عشق‌اش، با "آش" فروشی رفته و تابلویی را بر روی میز "لیلا حاتمی" می‌گذارد و می‌رود، بسیار تاثیرگذار است در این صحنه "فرهاد" تنها برای ابراز علاقه‌اش به آن مغازه می‌رود و به سرعت خارج می‌شود ، اما حسی که منتقل می‌کند بسیار قابل تحسین است و به شدت به روی مخاطب تاثیر می‌گذارد، این‌ها همه نشات گرفته از پردازش بازی‌های خوب و حساب شده‌ای است که ما در این فیلم از تک‌تک بازیگران می‌بینیم.



گفتگو از منا شمسایی


انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.