سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يک فروند هواپيمای مسافربری در صنعا به زمين نشست/ شهادت بیش از 25 سرنشین یک اتوبوس/ واکنش ارتش و نیروهای انصارالله به تجاوز عربستان

اخبار واصله از یمن از ادامه تجاوز ائتلاف موسوم به عربی به این کشور حکایت دارد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری اعلام کرد جنگنده های عربستان بمباران شهر ضحیان در استان صعده را از سر گرفتند. این شبکه همچنین از حمله توپخانه ای عربستان به منطقه فج حرض در استان مرزی حجه خبر داد. المسیره در خبری دیگر اعلام کرد جنگنده های عربستان در شش نوبت به پایگاه هوایی العند در استان لحج و در سه نوبت به منطقه صبر در استان تعز حمله کردند.


بنا بر گزارشهای واصله از یمن، در حمله جنگنده های عربستان به اتوبوس حامل مسافران در منطقه برط واقع در استان الجوف بیش از بیست و پنج نفر به شهادت رسیدند. جنگنده های عربستان همچنین یک مجتمع دولتی در شهرک بیت الفقیه یکی از بزرگترین شهرک های استان الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند.

از سوی دیگر، ارتش یمن و نیروهای مقاومت مردمی مواضع نظامی عربستان در مناطق الدخان، الدود، العین الحاره و الجابری را هدف رگبار گلوله موشک و خمپاره قرار دادند.

شبکه تلویزیونی المسیره نیز گزارش داد: یک فروند هواپیمای مسافربری که 208 شهروند یمنی سرنشین آن بودند وارد فرودگاه صنعا پایتخت یمن شد. 

مسافران این هواپیما در پی آغاز حملات عربستان سعودی به یمن، در فرودگاه مصر سرگردان شده بودند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.