سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

برداشت 77 هزار تن گندم در دهلران/كاهش 10 درصد برداشت گندم نسبت به سال گذشته

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران از برداشت بیش از 77 هزار تن محصول گندم از مزارع این شهرستان از آغاز فصل برداشت تاکنون خبرداد و گفت : این میزان گندم تولیدی تحویل مراکز خرید شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ محمدرضا میرزایی با بیان اینکه  کار برداشت گندم از مزارع شهرستان دهلران با فعالیت 160 کمباین در حال انجام است افزود: برداشت گندم از مزارع این شهرستان نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش نشان می دهد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم نانی را یک هزار و 150 تومان و هر کیلوگرم گندم دروم را یک هزار و 180 تومان عنوان کرد و گفت: تا کنون 700 میلیارد ریال بابت تمام طلب گندم کاران این شهرستان پرداخت شده است.

میرزایی با اشاره به اینکه کار برداشت گندم در مزارع این شهرستان هنوز ادامه دارد افزود: تا پایان برداشت این محصول در مجموع بیش از 80 هزار تن گندم برداشت شود. 

شهرستان گرمسیری دهلران در 230 کیلومتری ایلام قطب تولید محصولات زراعی این استان است که دارای 103 هزار هکتار زمین مستعد کشاورزی است  و از این مقدار 30 هزار هکتار به شکل آبی و مابقی بصورت دیم کشت می شود.
 
 

 انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.