سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار مطرح کرد:

بسترسازی بمنظور توسعه مشارکت بخش خصوصی در اولویت قرار دارد

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار از بسترسازی و تقویت بخش خصوصی در این شهرستان بعنوان یکی از جدی‌ترین اولویت‌های مجموعه فرمانداری و مسئولان ذیربط خبر داد.

کریم تبارکی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار،‌در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرصت های سرمایه‌گذاری متنوع و کم‌نظیر در شهرستان شهریار اظهار کرد: توسعه مشارکت‌های بخش خصوصی دستور کار ویژه‌ای است که از سوی مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های ذیربط و فعال در این شهرستان با جدیت مضاعف پیگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به محدودیت در منابع اعتباراتی لزوم اتکا به توسعه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی بیش از پیش افزایش پیدا می کند و تجربه‌های گذشته نیز نشان داده یکی از بهترین و معقولانه‌ترین روش های تحقق توسعه پایدار و پیشبرد الزامات شهری و عمرانی معطوف به تقویت چنین ساز و کاری است.

تبارکی در پایان تصریح کرد: ارائه و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تسهیل روند تحقق چنین فعالیت‌هایی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که با اجرایی شدن آن می‌توان کمبود‌ها را به حداقل ممکن کاهش داد و اهداف و برنامه های ترسیم و تعریف شده را با دوام و قوام هر چه  بیشتری عملیاتی نمود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.