سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آِیت الله مکارم شیرازی‌؛

بازگشت به دوران جاهلیت درحمله به یمن کاملا مشهود است

آِیت الله مکارم شیرازی‌ گفت: بازگشت به دوران جاهلیت را می توان در حملات وحشیانه یه یمن مشاهده کرد، کودک کشی از مصادیق بازگشت به دوران جاهلیت بشر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم؛ آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به بازگشت به دوران جاهلیت که ازبرجسته‌ترین مصداق‌های آن حمله خونبار به یمن است‌گفت: بیش از۵۰ روز است که یمن مورد حملات بمب‌های هوایی قرارگرفته و در این میان کودکان و زنان بی‌دفاع بیشترین شهدا هستند.

وی در ادامه افزود: آمریکا، اروپایی‌ها و اتحادیه عرب با بازگشت به دوران جاهلیت خود قرارداد، حمله به یمن را امضا کردند که کشوری اسلامی را در هم بکوبند و مانع ورود کشتی مواد غذایی و دارویی به آن شوند.

استاد حوزه علمیه قم همچنین تاکیدکرد: فریب شعارهای دروغین مانند حقوق بشر را نخوریم و بدانیم که بشر به دوران بدویت بازگشته که اجازه ویرانی و کشتار مردم بی‌گناه را به سادگی صادر می کنند.

آِیت الله مکارم شیرازی‌ همچنین در بخش ديگري از سخنانش پیرامون موضوع اهمیت تربیت فرزند دراسلام به حدیثی از امام حسن عسکری (ع) اشاره کرد و گفت: جسور شدن کودک در برابر پدرش در دوران کودکی، سبب نافرمانی او در بزرگی می‌شود.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه در دوران کنونی تبلیغات مسموم و بدآموزی دررابطه با ارتباط فرزندان با والدین بسیار افزایش پیداکرده است افزود: امروزه تحقیر پدران و مادران با الفاظ و تعبیرات بد صورت می‌گیرد وجوانان را نسبت به والدین بی‌اعتماد وبه آن ها مفهوم قدیمی بودن افکار والدینشان را القا می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تربیت باید آمیخته با محبت باشد،گفت: اصول تربیتی باید براساس آموزه‌های اسلام باشد و تربیت با خشونت نتیجه عکس می‌دهد.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.