سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برگزاری شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر یزد

جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر یزد با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، فرمانده نيروي انتظامي استان و دبير و افراد عضو اين شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ استاندار يزد گفت: مديريت منسجم و هماهنگ و عزم و اراده قوي در سطح استان براي مبارزه با موادمخدر وجود دارد و اين نيت الهي همه شما عزيزان است كه در كشف موادمخدر و درمان معتادين توفيقات خوبي داشته ايم.

سيدمحمد ميرمحمدي افزود : باتوجه به راه اندازي كمپ نگهداري معتادين و زمان زيادي كه از راه اندازي آن نمي گذرد، در درمان معتادين باتوجه به امكانات كمي كه بوده موفقيتهاي خوبي داشته ايم.

وي ادامه داد: معتاديني كه متأسفانه به اين بيماري دچار شده اند انسان هستند و شايسته است به نحوي آنها را تحت درمان قرار دهيم و سلامتي را به آنها بازگردانيم.

ميرمحمدي عنوان كرد: متأسفانه خيلي از معتادين هويتشان معلوم نيست و معتاديني كه داراي هويت هستند بايد براي آنها دفترچه درمان صادر شود.

استاندار يزد گفت: ايجاد اردوگاه زندانيان موادمخدر و جداسازي آنها از ساير زندانيان از كارهاي ضروري است كه بايد سايت آن پيش بيني شود و براي نيازهاي اعتباري آن اقدام نمائيم.

ميرمحمدي ادامه داد : اگر ريشه كني اعتياد را به صورت جدي دنبال كنيم بسياري از هزينه هاي جامعه ما كاهش مي يابد.

 در ابتداي اين جلسه محمدعلي طالبي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت : با همكاري استانهاي كويري و مديريت وزارت كشور و هماهنگي كه با دستگاههاي مختلف امنيتي و انتظامي صورت گرفته طرح مشتركي به نام "طرح امنيت كوير" در حال تهيه است كه استان يزد هم ديدگاههاي خودش را در رابطه با اين طرح ارائه داده و طرح امنيت كوير براي ابلاغ به دستگاههاي مرتبط وارد مرحله نهايي شده است.

همچنين در اين جلسه سردار كاكاوند فرمانده نيروي انتظامي استان از كشف و توقيف 6 تن انواع موادمخدر در استان در 2 ماهه سال جاري خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزايش 129 درصدي در كشف موادمخدر در استان روبرو بوده ايم.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.