سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دی ماریا: فصل ناامید کننده ای در یونایتد داشتیم/ الشاروی: فقط به تیم میلان فکر می کنم

ستاره آرژانتینی باشگاه فوتبال منچستر یونایتد براین باور است که در این اولین سال حضور در میان شیاطین سرخ فصل ناامید کننده ای را پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از میرر: آنخل دی ماریا بازیکن باشگاه فوتبال منچستر یونایتد که فصل جاری از باشگاه رئال مادرید با مبلغ 7/59 میلیون پوند به یونایتدی ها پیوست نتوانست  در مدت حضورش در ترکیب شیاطین سرخ به توفیقی دست یابد و تنها ضربات او سه بار خط دروازه‌بانان حریفان را در کل فصل فرو ریخت.
 
موضوعی که خود دی ماریا به آن اذعان دارد و می داند که فصل خوبی را در منچستر یونایتد سپری نکرده است.
 
وی در این خصوص گفت: اصلا از سال اول  حضورم در انگلیس خوشحال نیستم، من به خاطر کسب جام قهرمانی سانتیاگو برنابئو را به مقصد " اولترافورد" ترک کردم اما در پایان نتوانستم کاری از پیش ببرم و کاملا ناامید شدم چرا که می توانستم بهتر از این ظاهر شوم.
 
وی افزود: هواداران انگلیسی دی ماریا واقعی را ندیدند می توانم در سطح بالاتری ظاهر شوم اما در این فصل چنین اتفاقی رخ نداد.
 
اندرسون برزیلی با چهل میلیون یورو راهی یونایتد می شود
 
روزنامه دیلی ساندی در انگلستان اعلام کرده است که روسای باشگاه منچستر یونایتد به دنبال خریداری فیلیپ اندرسون بازیکن برزیلی حاضر در تیم لاتزیو هستند و قصد دارند برای خریداری این بازیکن رقمی معادل چهل میلیون یورو پرداخت کنند به گفته رسانه های خبری این رقمی نیست که روسای لاتزیو اقدام به رد آن کنند و این بازیکن بطور حتم از لاتزیو جدا شده و راهی لیگ برتر انگلستان خواهد شد.
 
پییگرینی: توره از حضور در منچستر سیتی احساس رضایت می کند
 
پیگیرنی سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی گفت: اخبار و شایعات بسیاری رسانه های خبری درباره یحیی توره منتشر کرده‌اند که هیچ یک از آنها درست نیست و صحت ندارد، یحیی توره از حضور و فعالیت در این تیم احساس رضایت داشته و شایعاتی که به جدایی وی از این تیم می پردازند هیچ یک درست نیست و صحت ندارد رسانه ها قصد حواس‌پرتی ما را دارند که بطور حتم این کار درستی نبوده و ما تلاش می کنیم تا موقعیت خود را در پله دوم جدول رده بندی بهبود ببخشیم.
 
الشاروی: فقط به تیم میلان فکر می کنم
 
الشاروی بازیکن تیم فوتبال آث میلان گفت: از اینکه شرایط برایم فراهم شده و می توانم دوباره در زمین بازی فعالیت کنم خیلی خوشحالم، دوست دارم تمام قدرتم را بکار بگیرم تا به شرایط ایده آل بازگشته و از نظر قدرت فیزیکی به اوج برسم.
 
در مورد آینده کاری خود در حال حاضر نمی‌توانم اظهار نظر دقیق و قطعی داشته باشم فعلا تمام توجهاتم معطوف به تیم میلان و بازی‌هایش است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ماریا ، یونایتد ، بازیکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.