سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه ولادت امام سجاد(ع)؛

زندگینامه و فضائل امام سجاد(ع) +دانلود

نرم افزار امام سجاد علیه السلام (سید الساجدین) که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگينامه، اخلاق و فضائل، سخنان، داستان ها، حکایات و ... امام سجاد(ع) می باشد،شما می توانید بصورت رایگان این نرم افزار را دانلود کنید.

به گزارشسرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛اسم مبارک آن بزرگوار علي است و مشهورترين القاب آن حضرت زين العابدين و سجّاد است و مشهورترين كنية او ابامحمد وابوالحسن است.امام سجاد(ع)پانزدهم جمادي الاول سال سي و هشت هجرت به دنيا آمد و مدّت عمر آن بزرگوار مثل پدر بزرگوارش پنجاه و هفت سال است.تولد آن بزرگوار دو سال قبل از شهادت اميرالمؤمنين (ع) است و تقريباً بيست و سه سال با پدر بزرگوار زندگي كرد.

مدت امامت آن بزرگوار سي و چهار سال است.حضرت سجّاد (ع) پدري چون حسين(ع) دارد و مادرش دختر يزدگرد پادشاه ايران است كه دست عنايت حق بطور خارق العاده اين دختر را به امام حسين(ع)مي رساند.

 فضائل انساني:

 امام سجّاد (ع) گرچه با اهل بيت عليهم السلام وجه اشتراک در همة فضايل دارند و هيچ فرقي ميان آنان از نظر صفات و فضايل انساني نيست،اما از نظر گفتار و كردار شباهت تامّي به جدشان اميرالمؤمنين عليه السلام دارد.



تحریریه فضای مجازی به مناسبت ولادت این بزرگوار نرم افزار امام سجاد (ع)،سید الساجدین که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگينامه،اخلاق و فضائل،سخنان،داستان ها،حکایات و ... این امام همام می باشد را با هدف فراهم کردن بستری مناسب جهت سهولت دسترسی و بهره مندی عاشقان آن حضرت از سیره و دستورات ایشان برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته است که می توانید این نرم افزار پر محتوا را بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید




 • دانلود و مشخصات فایل




 • حجم: 2.33مگابایت
 • نسخه: 1.0

 • اجرا در: اندروید 2.3
 • امتیاز:

    انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.