سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز چهارمین نشست کمیته چهارجانبه راهبردی پناهندگان افغان با حضور وزیر کشور

چهارمین نشست کمیته چهارجانبه راهبردی ایران، افغانستان، پاکستان و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد دقایقی پیش با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در این نشست عبدالقادر بلوچ وزیر ایالتی و مناطق مرزی جمهوری اسلامی پاکستان، سید حسین عالمی بلخی وزیر امور مهاجرت و عودت کنندگان جمهوری اسلامی افغانستان و نماینده دفتر منطقه ای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و تعدادی از شرکای اجرایی در امور پناهندگان شرکت دارند.

این نشست به منظور بررسی راه حل های راهبردی برای پناهندگان افغان برای حمایت از بازگشت داوطلبانه و ادغام مجدد پایدار و مساعدت کشورهای میزبان برگزار می شود. 

علاوه بر این قرار است گزارش های جامعی در خصوص پیشرفت در اجرای راه حل های راهبردی توسط سه کشور (ایران، پاکستان و افغانستان) و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل با موضوع اجرای راه حل های راهبردی جمهوری اسلامی افغانستان و اطلاع رسانی در مورد مجموع پروژه های افغانستان، جمهوری اسلامی ایران و پاکستان ارایه شود. 

همچنین در این نشست که در هتل آزادی تهران برگزار می شود، گزارش هایی با محوریت پیشرفت در بسیج حمایت برای راه حل های راهبردی، بسته بهبود یافته بازگشت داوطلبانه و ادغام مجدد پناهندگان افغان ارایه می شود. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.