سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت "کشتی نجات" ایرانی در آبهای آزاد؛

"کشتی نجات" هم اکنون از خلیج عدن به سمت یمن در پیش است

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به آخرین وضعیت "کشتی نجات" ایرانی از حضور آن در خلیج عدن خبر داد و گفت: همه سرنشینان کشتی در صحت و سلامت کامل به سر می برند.

ناصر چرخساز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به کشتی نجات ایرانی و سفر یک هفته ای آن در آبهای آزاد گفت: کشتی نجات پس از حدود یک هفته طی مسیرخود در آبهای آزاد به مقصد یمن، هم اکنون در خلیج عدن ادامه مسیر خود را طی می‌کند.

رییس سازمان امداد و نجات با تاکید بر اینکه همه سرنشینان کشتی در صحت و سلامت کامل هستند افزود: در صورتی که هیچ مشکلی برای کشتی به وجود نیاید، "کشتی نجات" در بندر الحدییه توقف خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از امدادگران در این کشتی حضور دارند تصریح کرد: در کشتی حدود 39 نفر نیروی داوطلب و پزشک  به عنوان نیروهای امدادی  حضور دارند.

گفتنی است، کمک های ایران به کشور یمن در شش مرحله صورت گرفت و پس از آن عربستان که از فرود هواپیمای ایرانی شامل مجروحان جنگی و تجهیزات امدادی و دارویی، جلوگیری کرد، دریا به عنوان محلی برای کمک به مردم جنگ زده یمن انتخاب شد. هفته گذشته، "کشتی نجات" ، علاوه بر 2500تن بار متشکل از 700تن آرد، 1200تن برنج، 400تن کنسرو، 50تن دارو و اقلام، 50تن آب معدنی، هزار دستگاه چادر امدادی، 4هزار تخته پتو و زیر‌انداز و ظروف آشپزخانه همچنین تیم امدادی و پزشکی و درمانی از جمله متخصص ارتوپدی و بیهوشی راهی یمن شده است تا در صورت فراهم شدن شرایط، خدمات درمانی و پزشکی در یمن ارائه شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.