سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میچ مک‌کانل در مصاحبه‌ای تلویزیونی مطرح کرد

تصویب قانون نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای ایران اقدامی دو‌حزبی و عالی بود

رئیس جمهوری‌خواه سنای آمریکا تصویب قانون موسوم به بازنگری در توافق هسته ای ایران را در سنا و مجلس نمایندگان اقدامی دو حزبی و عالی توصیف کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، سناتور میچ مک‌کانل، رئیس جمهوری‌خواه سنای آمریکا، در گفتگو با برنامه  «دیس ویک» در شبکه «اِی بی سی» آمریکا به پرسش‌های مختلفی پاسخ داد.

وی درباره ائتلاف دولت باراک اوباما و جمهوریخواهان برای افزایش اختیارات ریاست جمهوری آمریکا در ترویج تجارت خارجی آمریکا گفت: طرح افزایش اختیارات ریاست جمهوری در ترویج تجارت خارجی آمریکا باعث خواهد شد رئیس جمهور آینده آمریکا نیز بتواند وارد توافقنامه‌های تجاری بیشتر با دیگر کشورها در سراسر دنیا شود.

ما می‌دانیم که آمریکا در صورت کاستن از موانع تجاری در خارج، به یک برنده بزرگ تبدیل خواهد شد. این مسئله عنصر سیاست خارجی و دفاعی را هم در خود دارد. بسیاری از کشورهای آسیایی نه تنها درباره سلطه اقتصادی چین بلکه درباره سلطه نظامی احتمالی چین نیز تشویش خاطر دارند.

سناتور جمهوریخواه ایالت کنتاکی افزود: سنا درحال بازگشت به کار است. کاری که من می‌کنم تمرکز بر چیزهایی است که روی آنها توافق دو حزبی وجود دارد. ما با اکثریت قاطع، طرح بسیار عالی بازنگری در توافق هسته‌ای ایران را تصویب کردیم. دمکرات‌ها و جمهوریخواهان آن را تصویب کردند و رئیس جمهور نیز قرار است آن را امضا کند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حمله آمریکا در داخل خاک سوریه و موفقیت این حمله ضد داعش گفت: رئیس جمهور آمریکا با این عملیات ویژه، دست به کار خوبی زده است. به نظر من اشتباه دولت آمریکا این است که آنها طرفدار بازداشت و بازجویی نیستند. البته خیلی خوب است که همسر این تروریست بازداشت شد و مورد بازجویی واقع خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پارسافر
۱۰:۴۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگر آمریکایی ها فکر میکنند قدرت فقط در دست خودشان است ما هم مطمئن هستیم آنها هیچ غلطی نمی کنند.اینها هنوز قدرت ماشین جنگی را بر قدرت ایمان و اراده غالب می پندارند.همه شون مزدور رژیم صهیونیستی اند..