سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ندیمی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رفع ایرادات شورای نگهبان در مورد لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در کمیسیون اقتصادی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود، بررسی و ایرادات آن را برطرف شد.

«ابوذر ندیمی» نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در جلسه امروز موادی از لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود را با حضور نماینده‌ای از این شورا بررسی و ایرادات آن را برطرف کردیم.

وی افزود: تعیین ارزش معاملاتی املاک یکی از موارد اصلاح شده در جلسه بود که این موضوع را برعهده کمیسیون املاک گذاشتیم تا ارزش معاملاتی این قانون را تعیین کرده و درصدهای سالیانه را به گونه‌ای تعیین کند که بیش از 2 درصد در سال نباشد.

ندیمی گفت: معافیت سازمان‌های وابسته و زیر نظر سازمان شهرداری‌ها فعالیت می‌کنند از دیگر نکاتی بود که در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین در مورد اصلاحات و تغییراتی در پروژه‌ها موضوع قانون مالیات های مستقیم صورت گرفت و نیز در مورد مرجع قضایی نیز منوط به اذن قاضی صالح شد تا نظر شورای نگهبان تأمین شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در مورد سفر بدهکاران مالیاتی با اخذ تضامین و کسب شرایط نیز در جلسه امروز کمیسیون بررسی و ممکن شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.