سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر 350 متر یک ایستگاه حمل ونقل عمومی در دسترس است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 گفت: نتیجه بورس ایستگاه‌های اتوبوس پهنه جنوبی آزادی مطابق با شاخص کیفیت بوده و هر 350 متر یک ایستگاه حمل ونقل عمومی در دسترس است.

فرزاد فرهادیان بابادی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به استانداردسازی لازم درتمامی ایستگاه‌های این منطقه اظهار کرد.

در این منطقه 106 ایستگاه اتوبوس و11 ایستگاه بی‌آرتی وجود دارد که تمامی این ایستگاه‌ها از استاندارد لازم برخوردارند و هیچ نقصی در آنها وجود ندارد.

وی افزود: علاوه بر نگهداشت ایستگاه‌های اتوبوس، 5 خط اصلی منطقه، رسیدگی و نگهداری از 3 خط بی‌آرتی خط یک و 8 ایستگاه بی‌آرتی خط 2 نیز بعدی این شهرداری است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 تصریح کرد: هزینه ساخت یک ایستگاه اتوبوس حدود 25 میلیون تومان است که در قالب سرپناه، تابلو، خط‌کشی، روشنایی، نقشه، شیشه، رنگ‌آمیزی و صندلی و حریم خصوصی اجرا می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 در پایان گفت: ساماندهی ایستگاه ها و توسعه حمل‌ونقل عمومی در قالب نوسازی ایستگاه‌ها، اصلاح پوشش سقف‌ها، تأمین اصلاح و روشنایی تمام ایستگاه‌ها، تجهیز تمام ایستگاه‌ها به صندلی و سطل‌های زباله و نصب تابلوهای زمان‌بندی در ایستگاه‌ها از اقدامات شاخص در سطح خطوط بوده است که با جدیت در حوزه نگهداشت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایستگاه ، دسترس ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.