سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

ناکامی سرقت چهلم

در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تحت عنوان مسافر که سارقان با کرایه دربست خودروهای مسافر بر شخصی به مقصد انتهای خیابان آزادی و خیابان باقری زاهدان با تهدید بوسیله‌ی چاقو اقدام به سرقت از رانندگان می‌کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و نیز بررسی‌های دقیق جدول جغرافیای جرم دو نفر سارق تبعه‌ی بیگانه‌ی غیرمجاز را در این خصوص شناسایی کردند .

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشتوی ادامه داد: سارقان را در حالی که اقدام به دربست یک دستگاه خودروی پراید به قصد خیابان آزادی زاهدان نمودند مورد تعقیب قرار دادند و این سارقان را در انتهای خیابان آزادی در حالیکه با تهدید چاقو قصد سرقت اموال راننده را داشتند خلع سلاح و دستگیر کردند .

وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی بدنی از این متهمان یک دستگاه تلفن همراه مسروقه را کشف کردندخاطرنشان کرد: این متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس و با توجه به اداله‌ی موجود صراحتا به ارتکاب 40 فقره سرقت تحت عنوان مسافر و نیز زورگیری و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه از شهروندان در زاهدان اعتراف کردند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ناکامی ، سارقان ، مسافرنما ، رقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.