سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبلغ وهابی خطاب به داعش:

به کشتار شیعیان ادامه دهید

یک مبلغ تندروی وهابی سعودی نامه هايی به اعضای گروه تروریستی داعش فرستاده و از آنها خواسته است به کشتار شيعيان ادامه دهند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اينترنتي النخيل، براساس مستندات کشف شده در محل استقرار اعضاي گروه تروريستي داعش که از الانبار عراق فرار کرده اند، "محمد العريفي"، مبلغ تندروي وهابي سعودي نامه هايي به اعضاي اين گروه فرستاده و از آنها خواسته است به کشتار شيعيان ادامه دهند.

در این نامه ها همچنین آمده است در صورتي که اهل سنت عراق و حتي علماي سني این کشور با نيروهاي عراقي همکاري کنند يا در حمله به این نيروها مشارکت نکنند نباید با آنان مدارا کرد.

اين وهابی سعودي فتواهاي مذکور را در پاسخ به سوالات اعضاي داعش صادر کرده و حتي قتل رافع العيساوي، احمد ابوريشه و علي حاتم سليمان از سران اهل سنت را به اتهام ثابت نبودن مواضعشان و مدارا کردن آنها با دولت عراق مباح دانسته است.

گفته مي‌شود؛ العريفي يکي از مفتياني است که تروريست هاي داعش در کشتار و سربريدن مردم عراق و س.ریه به فتواهاي او استناد مي کنند.


انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، عراق ، سوریه ، وهابی ، مسلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۳:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
اندکی صبر سحر نزدیک است ...
افشار
۱۳:۰۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدایا نسل این داعشی ها را با ظهور امام زمان منقرض کن کاش دستم میرسید فقط یه دونه هم که شده از این حیوونا رو به هلاکت می رسوندم .به امید گرفتن انتقام شیعیان از این حیوانات
صلوات
سید مجتبی
۱۲:۳۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
به وقتش خودم سرت رو گوش تا گوش میبرم ملعون

اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
البته از خون ما شیعیان است که درخت اسلام آبیاری شده است. شما احمق های خشک مغز وحشتناک ترین چهره را از اسلام نشان داده اید که انشالله به دست منتقم خون سالار شهیدان مهدی موعود (عج) نابود خواهید شد.
محمرضا
۱۱:۵۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
باور کنید اینا نسل شمر ومعاویه و...هستند
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
کاش روزی برسه که نسل این آل سعودی ها رو با دستان خودمان منقرض کنیم