سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر جهاد کشاورزی؛

در تمامی زمینه ها از اقتصادی تا اجتماعی در کشور ثبات برقرار است

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز شاهد برقراری ثبات در تمامی زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، روانی و اقتصادی در کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، کرمعلی قندالی در همایش سران و معتمدین عشایر سیستان و بلوچستان در شهرستان خاش با بیان اینکه دولت تدبیر و امید گره از بسیاری از مشکلات مختلف به‌ویژه عشایری برداشته است افزود: بعد از چند سال به اغما رفتن شورای ملی عشایر در تاریخ 20 بهمن سال 93 شاهد احیای آن بودیم، در این راستا آموزش و پرورش موظف شد یک طرح ویژه عشایر تصویب کند، در حوزه بهداشت و درمان و فرهنگ هم طرح‌های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان عشایری تدوین چشم‌انداز ساماندهی عشایر را در سطح ملی و استانی از کارهای دولت عنوان کرد و ادامه داد: عشایر کشور سالانه 5 میلیون تومان افزایش درآمد از طریق پرورش دام خواهند داشت.

وی با بیان اینکه بیمه دام در این استان با توجه به خشکسالی‌ها و شرایط اقلیمی آن به‌عنوان یک راهبرد مورد توجه قرار دارد، تاکید کرد: عشایر باید بر بیمه دام بیش از پیش توجه داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان هم در این همایش با اشاره به زحمات عشایر برای پرورش دام در کشور گفت: معاونت برنامه‌ریزی استانداری باید صدای عشایر منطقه باشد و نگذارد حق آنها تضییع شود، شرط همدلی و همزبانی، شنیدن صدای اقشار مختلف مردم بدون تبعیض و تفاوت است.

هاشمی افزود: 5 میلیارد تومان اعتبار برای برطرف کردن مشکلات عشایری سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد و سازمان عشایری نیز متعهد شد به همین میزان اعتبار به امور عشایری استان اختصاص دهد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.