سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون تیراندازی: فدراسیون نباید منتظر کمک مالی از کمیته ملی المپیک باشد

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: همه تلاشمان را برای اعزام ملی‌پوشان به مسابقات جهانی انجام می‌دهیم و نخواهیم گذاشت فرصت ها از دست برود.

نواب نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درباره برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی بعد از 2 سال تاخیر بیان کرد: مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که متاسفانه در تاریخ مشخص شده به دلیل برخی برنامه‌ها لغو شد.
 
دبیر فدراسیون تیراندازی افزود: بر اساس هماهنگی با وزارت ورزش و تهیه مدارک لازم 28 اردیبهشت مجمع سالیانه فدراسیون با حضور معاون وزیر ورزش رییس فدراسیون دبیر فدراسیون نماینده نیروهای مسلح، داوران، مربیان، کارشناسان، هیات استانها برگزار می‌شود.
 
نوری افزود: مجمع سالیانه فدراسیون 2 سال به 2 دلیل از جمله برگزاری مجمع انتخاباتی و لغو یکی ازتاریخ‌های مشخص شده در سال گذشته برگزار شد.
 
وی درباره حضور ملی‌پوشان در مسابقات جام جهانی تیراندازی مونیخ گفت: مسابقات جهانی آلمان فرصت بسیار خوبی برای ملی‌پوشان است و شانس زیادی  برای کسب سهمیه المپیک دارند.
 
وی ادامه داد: اعزام تیم ملی به آلمان باید صورت بگیرد چون اگر منتظر کمک مالی از سوی وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک باشیم فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست می‌دهیم بنابر این فدراسیون باید به دنبال راه دیگری برای اعزام ملی پوشان باشد.
 
وی اظهار داشت: حضور ملی پوشان در 2 مسابقه قبرس و کره جنوبی نشان داد که می‌توانند سهمیه المپیک بگیرند و فدراسیون هم همه تلاش را برای اعزام ملی پوشان انجام می‌دهد.
 
دبیر فدراسیون تیر اندازی درباره شرایط مالی فدراسیون گفت: تیراندازی مشکل مالی همیشه داشته و امسال نیز از سوی کمیته ملی المپیک هیچ کمکی به فدراسیون نشد و فقط وزارت ورزش 2 پرداخت مالی اش به فدراسیون را عملی کرد اما هنوز بودجه قهرمانی به ما تعلق نگرفته است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با این حال مسئولان اگر نیم نگاهی به مشکلات تیر اندازی داشته باشند شرایط بهتر از این خواهد بود.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.