سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنایت پسران شرور به خاطر یک مشت طلا/ رها کردن جسد خانم 2 ساله در جنگل‌های نکا

پسران جنایتکار برای ربودن چند گرم طلا و جواهر زن 20 ساله‌ای را در جاده فرعی به قتل رساندند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی مفقود شدن زنی در شهرستان میاندرود در نهم اردیبهشت ماه سال جاری ، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران و شهرستان میاندرود قرار گرفت .

براساس این گزارش، ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات اولیه به سرنخ هایی از چگونگی مفقود شدن این زن دست یافتند .

ماموران پس از گذشت دو هفته کار شبانه روزی، سرانجام از راز جنایتی هولناک در این پرونده پرده برداشتند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به چگونگی شناسایی عوامل ربایش و قتل این زن جوان، افزود: با توجه به پیچیدگی و حساسیت این ماجرا ، اقدامات ویژه امنیتی وانتظامی در دستور کار پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستانهای ساری ، نکاء ، بهشهر و میاندرود قرار گرفت .

وی افزود : پس از گذشت دو هفته کار شبانه روزی، سرانجام ماموران پلیس آگاهی استان رد دو مظنون اصلی این پرونده را شناسایی کردند .

جعفری نسب با اشاره به شناسایی مخفیگاه مظنونان ، از هماهنگی های قضائی برای دستگیری این افراد خبر داد وافزود : این افراد در عملیات ضربتی پلیس دستگیر و در اظهارات خود عنوان داشتند؛ در روز حادثه این زن را با انگیزه سرقت جواهرات و وجه نقد ، سوار بر خودروی شخصی نمودند و با انتقال وی به یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری او را به قتل رساندند و پس از سرقت طلاجاتش ، جنازه وی را در یکی از مناطق جنگلی شهرستان نکاء رها کردند .

سردار جعفری نسب با بیان کشف جسد این زن ، از شناسایی و دستگیری عامل سوم این جنایت که به فروش اموال مسروقه اقدام کرده بود، خبر داد و افزود : در این رابطه سه دستگاه خودروی از این متهمان کشف و پس از تشریح صحنه های این جنایت تحویل مراجع قضائی شدند .


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.