سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمان «دوست» به روزهای پایانی نمایشگاه کتاب تهران رسید

رمان «دوست» نوشته‌ی مهرنوش میری است که در 17 فصل و حدود 230 صفحه، به ماجرای کشمکش عشق و منطق و چارچوب‌های نهاده به‌عنوان خطوط قرمز زندگی، در درامی با چالش‌های قضایی و اخلاقی می‌پردازد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ رمان «دوست» که داستان آن در سال 88 رخ می‌دهد اما رفت و برگشت‌های زمانی به حدود دو دهه پیش از آن نیز دارد، توسط انتشارات آرادمان منتشر شده و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.

در ابتدای فصل پایانی این کتاب آمده است:
«مهرنواز بیرون زندان منتظرش بود. هوای روزهای پایانی اسفند بوی بهار می‌داد. از حال  بچه‌ها پرسید. خوب بودند و فقط این چهار ماه کار او سخت‌تر شده و قبول مسؤلیت همه زندگی خسته‌اش کرده بود. حمید می‌دانست که همه از جریان باخبر شد‌ه‌اند. خانواده او، خانواده خودش و همه کسانی که سال ها درس اخلاق به آنها می‌داد. کسانی که تشویق‌شان می‌کرد به ازدواج و از زیبایی‌های زندگی زناشویی برایشان داد سخن می‌داد. حالا روی نگاه کردن به هیچ‌کدام را نداشت. بیش از همه از خودش کلافه بود. برای اینکه حرفی زده باشد، از دماوند پرسید...»

غرفه انتشارات آرادمان در نمایشگاه کتاب تهران در راهرو 23 غرفه 32 قرار دارد.

این انتشارات در نمایشگاه امسال آثار دیگری چون «کاخ رویاها» (اسماعیل کاداره، ترجمه علی صنعوی)، «بوسه‌های غمگین یک سرخپوست» (چکیده چند دهه ترجمه شعرهای عشق و آزادی جهان توسط قاسم صنعوی)، «فنون شاعری از نگاه شمس لنگرودی»، «دنیای شیشه‌ای؛ اکسپوهای جهانی از 1851 تا 2020)، چاپ جدید «تا آخر دنیا برایت می‌نویسم» و... را ارایه کرده است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.