سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشفته بازار پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در این فصل لیگ برتر فوتبال با انواع مشکلات مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی به ایستگاه آخر لیگ برتر فوتبال رسیده که شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

سرخپوشان پایتخت در این فصل لیگ برتر فوتبال از مشکلات مدیریتی، مالی، اسپانسر و کمبود بازیکن رنج می‌برد.

مدیرعامل

تیم فوتبال پرسپولیس ار ابتدای لیگ برتر فوتبال با برکناری 4 مدیرعامل رکود دارد این زمینه بین تیم‌های لیگ برتری می‌باشد.

برکناری‌هایی که هیچ کدام رنگ فوتبالی نداشت و باعث به حاشیه رفتن تیم شد.

پرسپولیس فصل جاری را با علیرضا رحیمی مدیر عامل اسبق تیم سپاهان اصفهان آغاز کرد، اما با گذشت چند هفته و به شکلی عجیب از سمتش بر کنار و حمیدرضا سیاسی رئیس هیئت مدیره وقت تیم به عنوان مدیرعامل سرخپوشان پایتخت منصوب شد اما وی چند صباحی بیشتر در سمت مدیر عاملی تیم فوتبال پرسپولیس دوام نیاورد بعد از او طاهری و منتقمی برای دوره زمانی کوتاه به عنوان نفر اول باشگاه پرسپولیس معرفی شدند که مدیریت آنها هم کوتاه مدت بود.

در حال حاضر هم محمد حسین‌نژاد فلاح نه به عنوان مدیرعامل بلکه با سمت قائم مقامی با اختیارات کامل حضور دارد حضوری که حتی صدای خوش‌بین‌ترین هواداران پرسپولیس را درآورده است.

کادر فنی

یکی دیگر از رکوردهایی که پرسپولیس توانست در فصل جاری به نام خود ثبت کنند این است که فصل را با علی دایی آغاز کرد و بعد از گذشت 7 هفته حمید درخشان را جایگزین وی کردند درخشانی که با نمایشی دور از شان فوتبال به پرسپولیس پیوست در اواخر چهاردهمین دوره لیگ با ظهور نشانه‌هایی مبنی بر حضور برانکو سرمبی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان از سمتش کناره‌گیری کرد. بعد از درخشان سرمربی وقت تیم فوتبال برانکو به عنوان نفر اول کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد.

پرفسور شاید بزرگترین ریسک زندگی فوتبال خود را قبول کرده باشد پرفسور با علم به اینکه سرخپوشان در لیگ برتر فوتبال شانس ندارد و تنها امید طرفداران جام باشگاه‌های آسیا می‌باشد و تیم با مشکل کمبود بازیکن مواجه است.

حال باید دید برانکو هم بعد از چند صباحی شروع به گله از مشکلات می‌کند و یا اینکه تیم فوتبال پرسپولیس را به اقتدار سال های نه چندان دورش می‌رساند.

مالی و اسپانسر

این فصل به وجود آمدن مشکلات مالی و اسپانسر در باشگاه پرسپولیس دور از انتظار نبود با این حجم رفت و آمدنی که در پرسپولیس هست واضح است که اسپانسرها دیگر برای فعالیت در این تیم نداشته باشد و عدم حضور اسپانسر باعث به وجود آمدن مشکلات مالی می‌شود کمبود پول در باشگاه پرسپولیس به حدی پیشرفت کرده که مدیریت تیم در زمینه پرداخت حقوق هفتگی بازیکنان مشکل دارد.

حال باید دید در آینده با ثبات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس باز هم اسپانسرها برای پشتیبانی این تیم سرخپوش صف می‌کشند!

کمبود بازیکن

تیم فوتبال پرسپولیس فصل جاری را با بازیکنان آغاز کرد که تعدادی از آنها مصدوم یا محروم بودند در میان سرخپوشان هم بودند که به وجود آوردن و بردن تیم به حاشیه استاد تمام هستند.

می‌توان از پیام صادقیان که حتی با رفتنش هم برای تیم حاشیه درست می‌کرد تا خانزاده را برای مثال حاشیه‌سازان نام برد.

البته کمبود بازیکن در میان پرسپولیسی‌ها از زمانی آغاز شد که حاشیه‌سازان از کنترل خارج شدند و با اخراج و یا جریمه‌های سنگین توسط مدیریت و کادر فنی باشگاه مردمی پرسپولیس مواجه شدند.

اخراج‌هایی که همزمان شد با مصدومیت های تنی چند از بازیکنان بزرگ تیم باعث شد کادر فنی در ارنج و انتخاب بازیکن برای بازی های پیش رو مشکل پیدا کند.

در این میان نباید از حاشیه‌هایی که از خارج تیم برای برخی از بازیکنان ایجاد شد غافل شویم.

بازیکنانی در این تیم هستند که به دلیل سن و سال کم یا نداشتن پشتوانه خاص مورد هجمه حاشیه‌سازان قرار گرفتن و حتی در مواردی از رسیدن به پیراهن تیم ملی باز ماندند.

حال باید دید این کشِتی طوفان‌زده پرسپولیس کی به ساحل آرامش می رسد و هواداران و پیشکسوتان چه زمانی می‌توانند اقتدار و ثبات را در رنگ سرخ پایتخت مشاهده کنند.

گزارش از ایمان جعفری

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتبال ، سرخپوشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
از این مدیران بی کفایت بیشتر از این انتظار نمیره
ایمان جعفری
۱۰:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
این مطلب قبل از بازی دربی چه معنایی داره؟غیراز اینه که به عمد می خواید با این مطالب باعث اضطراب طرفدارای دربی بشید؟خجالت بکشید.باشگاه خبرنگاران پرطرفداره.این مطالب فقط از آدمای حاشیه ساز برمیاد