سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

برگزاري چهارمین نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری مازندران

چهارمین نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری مازندراننمایشگاه با 130 غرفه تا 27 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به نقل ازروابط عمومی فرمانداری قائم شهر  مهدی محمدی با بيان اينكه در چهارمین نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری مازندران فقط محصولات بومی و محلی ارائه می‌شود افزود: با برگزاری چنین بازار‌هایی نسل آینده را با محصولات بومی و محلی منطقه خود آشنا می‌کنیم.

وی با تأکید به اینکه بیشتر صاحبان غرفه در این نمایشگاه، افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، بیان کرد: برای ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانوار‌ها، بیشتر غرفه‌های نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری را در اختیار آنها قرار دادیم.

فرماندار قائم‌شهر در ادامه تصريح كرد: کمیته امداد و بهزیستی اسامی متقاضیان شرکت در نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری را در اختیار فرمانداری قائم‌شهر قرار داده‌اند.

وي با بيان اينكه در این نمایشگاه یک غرفه به نمایشگاه عکس با عنوان اشک‌ها ولبخند‌ها تعلق دارد، اضافه کرد: نمایشگاه مردم‌شناسی با عنوان زنگوله از آثار هنرمند مازندرانی سید اسماعیل عمادی است که این هنرمند تاکنون 15 نمایشگاه عکس و دو نمایشگاه مردم‌شناسی در شهرهای مختلف ایران برپا شده است.

وی با تأکید به اینکه باید از هنرمندان حمایت شود تا به‌راحتی بتوانند آثار خود را به نمایش بگذارند، تصریح کرد: عکس آثار زنده است و مخاطب با دیدن آن می‌تواند با فرهنگ و آداب و رسوم گذشتگان خود آشنایی داشته باشند.

فرماندار قائم‌شهر در پایان گفت: باید نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری دارای تنوع محصولات بومی محلی باشد تا بتواند علاقه‌مندان بیشتری را به سمت خود جلب کند.

گفتني است این نمایشگاه با 130 غرفه  تا  27 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران از ساعت  16 الی 22 برای بازديد علاقه‌مندان دایر است.

انتهاي پيام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.