سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد جرثقیل 25 تنی با 8 دستگاه خودرو در شمال تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه جرثقیل 25 تنی با چند دستگاه خودرو در خیابان دولت، خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات این تصادف اظهار داشت: در ساعت 1:24 دقیقه بامداد، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از برخورد یک دستگاه جرثقیل سنگین با چند دستگاه خودرو در خیابان دولت، بلوار کاوه مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شد.

ملکی افزود: در این حادثه یک دستگاه جرثقیل 25 تنی به دلیل نامشخصی از مسیر خارج و با خودرو‌هایی که پشت چراغ قرمز متوقف بودند، برخورد کرد که در پی این برخورد، 7 دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه جرثقیل سبک به سمت چهار راه کشیده شده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله 8 تن از سرنشینان خودرو‌ها را از داخل کابین خودر‌وها خارج کردند که سه نفر در محل درمان و 5 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و با کمک عوامل راهور، خودرو‌ها و جرثقیل 25 تنی به حاشیه خیابان منتقل شدند و مسیر عبور و مرور بازگشایی شد.

گفتنی است؛ راننده جرثقیل 25 تنی پس از این حادثه از محل متواری شده بود و آتش نشانان پس از ایمن سازی، عملیات را به پایان بردند.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/3/2832569_356.swf

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.