سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کبیر: هاسکین را به بیمارستان فرستادیم/ قرارداد کوچویی در فیلیپین فسخ شد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: سم هاسکین علاوه بر رفتن به بیمارستان در جریان بازی با دانشگاه آزاد،‌ در بازگشت به گرگان هم راهی بیمارستان شد.

اسداله کبیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد مشکلات مصدومیت بازیکنان این تیم در مرحله نیمه نهایی توضیح داد: متاسفانه مچ دست بابک نظافت در بازی با قزوین آسیب دید. محمد زارعی آسیب دیدگی مچ پا داشت که در بازی اول با دانشگاه آزاد هم با تاکید خودش یک دقیقه او را به بازی فرستادم و آسیب دیدگی او تشدید شد. پویا تاجیک هم که در جلسه اول تمرینی تهران با پیچیدگی کمر راهی بیمارستان شد. او قبلا هم آسیب دیدگی مشابهی داشت که تکرار آن هم شدید بود و هنوز نتوانسته به کنار تیم بازگردد.

کبیر ادامه داد: در بازی دوم با دانشگاه آزاد سم هاسکین به خاطر ضربه ای که با آرنج به سرش خورده بود، سرگیجه داشت و به همین دلیل در اواسط بازی به بیمارستان رفت. سم بعد از سی تی اسکن هنوز هم سرگیجه دارد و در بازگشت به گرگان بار دیگر او را به بیمارستان فرستادیم. با این اوصاف یک تیم کامل 5 نفره ما از گارد رأس تا سنتر بیرون بودند و تنها پیگرام برای ما مانده بود.

جنگنده بازی کردیم

سرمربی گرگان تاکید کرد: با وجود مصدومیت ها مقابل دانشگاه آزاد بسیار جنگنده بازی کردیم و تا کوارتر سوم اختلاف 3 امتیاز بود. در کوارتر چهارم کاوه نورافزا و ساسون هم 5 خطایی شدند و دست ما خالی شد. دانشگاه آزاد هم که بازیکنان زیادی دارد و به خصوص سنتر خارجی آنها خیلی خوب بازی کرد.

کبیر در مورد میزبانی نداشتن در مرحله نیمه نهایی گفت: متاسفانه مشکل ما این است که در دور پلی آف هیچ مسابقه ای در خانه ما انجام نمی شود. حتی در بازی رده بندی هم باید با مهرام یا پتروشیمی بازی کنیم که 2 برد از مرحله مقدماتی دارند و به یک برد خانگی برای سوم شدن در بازی های 3 از 5 نیاز دارند. اگر یک بازی را ببازیم کار ما در این مرحله هم تمام است. 

سرمربی گرگان گفت: هدفگذاری ما از اول هم رفتن به جمع چهار تیم بود. امیدوارم برای سال بعد از ابتدا شرایط بهتری داشته باشیم و با برنامه پیش برویم. باید از شهردار، قائم مقام و اعضا شورای شهر گرگان هم به خاطر امسال تشکر کنیم که تیم ما را یاری کردند و بدون استرس و دغدغه بازی کردیم.

قرارداد بنی در فیلیپین فسخ شد

وی در مورد بنی کوچویی توضیح داد: کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی هم برای مشخص شدن جریان بنی به ما زنگ زد. بنی قرارداد ایرانی دارد و قرارداد فیبا با او بسته نشده است که برای فیبا بفرستیم. فدراسیون بسکتبال بر این اساس به فیبا پاسخ داد اما گویا چون برای آنها جواب روشن نبوده است، رضایتنامه را صادر کرده اند. با این وجود باشگاه فیلیپینی به خاطر وضعیت نامعلوم بنی قرارداد او را فسخ کرده است.

کبیر تاکید کرد: رجب زاده ایجنت بنی به خاطر حق و حقوق خود او را به فیلیپین برد و گفت که هم مبلغ قرارداد ایران و هم فیلیپین را دریافت می کند. حالا این بازیکن از اینجا مانده و از آنجا رانده شده است. می دانیم که او نیاز مالی هم با توجه به جراحی مادر خود دارد اما دیگر چه کار می توان کرد؟ 70 درصد قرارداد خود را هم گرفت و در نهایت ما را قبل از بازی با نفت قال گذاشت. اگر کوچویی هم مانده بود و تیم سایر بازیکنان مصدوم را هم داشت حداقل می توانستیم بازی های آبرومندانه تری در پلی آف انجام دهیم اما همین حالا همه از نتیجه امسال راضی هستند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.