سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

میزان فشار روانی ناشی از طلاق از مرگ بیشتر است

استاد قرآن وپ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژوهشگرفرهنگي دانشگاه رودهن با بیان اینکه یک ازدواج ساده وقتی به طلاق می‌رسد حدود 60 میلیون تومان ضرر مالی دارد گفت: به جز این به لحاظ علمی میزان فشار روانی ناشی از طلاق از مرگ بیشتر است.

دكترحسين اقبالي نسب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اینکه علت اصلی طلاق یک ازدواج غلط است گفت: یک شانزدهم از کیفیت زندگی ما را ازدواج ویک شانزدهم دیگر را رشته تحصیلی تشکیل می دهد .

وی گفت: فرق کیفیت ازدواج و تاثیر ازدواج این است که اگر این یک شانزدهم مرتکب اشتباه و غلط بشویم بسیار استرس بالایی دارد و آیتم‌های دیگر را زیر سوال می برد و بخاطر این تنش‌های داخل خانواده تعادل را به هم می‌ریزد و به همین جهت استرس وقتی به آنتروپی اضافه بشود کمک می‌کند که شما را متلاشی کند.

اقبالي نسب گفت، آموزش بهترین پیشگیری و آسان‌ترین و ارزان‌ترین درمان است كه هر چه قدر فعاليت کنیم باز هم كم به نظر مي‌آيد.

استاد قرآن و پ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژوهشگرفرهنگي دانشگاه رودهن به نقل از امام علی (ع) گفت: هیچ کس هیچ چیزی را در وجود خودش پنهان نکرده مگر اینکه در لغزش‌های کلام یا در صورت و ظاهر آن آدم خودش را نشان بدهد.

اقبالي نسب درادامه با بیان اینکه سبک زندگی هوشمندانه از دلش ازدواج هوشمندانه در می‌آید گفت: چیزی که زندگی انسان‌ها را نجات می‌دهد هوش اخلاقی و هوش معنوی است.

وي گفت پنج هوش در مغز انسان‌0ها وجود دارد که اگر بر اساس آنها عمل شود وضعیت انسان‌ها را تغییر می‌دهد.

این استاد قرآن و پ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ژوهشگر فرهنگي در پایان افزود: دانشمندان در یک نظریه تحلیل رفتار متقابل می‌گویند تا وقتی که رابطه موازی باشد هیچ مشکلی در زندگی پیش نمی‌آید

انتهای پیام/ز

برچسب ها: طلاق ، زندگی ، مرگ ، ازدواج ، رودهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.