سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بین مناطق 22 گانه تهران؛

منطقه یک رتبه اول آموزش‌های شهروندی را کسب کرد

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: این ارزیابی امسال و با توجه به معیارهای اداره کل آموزش‌های شهروندی صورت گرفته است.

 بی نظیر سیاوشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، گفت: ارزیابی دوره‌ای معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران هر سه ماه، هشت ماه و یک سال یک بار انجام می‌شود و شهرداری منطقه یک در دوره های هشت ماه و یک ساله 93 رتبه نخست را در میانم مناطق 22گانه کسب کرده است.

وی در ادامه گفت: اداره آ‌موزش‌های شهروندی با جذب و ایجاد انگیزش در میان شهروندان شمال تهران، ترسیم روشنی از آرمان‌ها و تحقق یک پارچه کلان شهر تهران را ارائه می‌دهد.

سیاوشی عنوان کرد: ‌رویکرد اصلی اداره آموزش‌های شهروندی رویکردی فرهنگی و اجتماعی و تمام تلاش همکاران فعال در این حوزه، ایجاد تغییر نگرش در شهروندان با کمک به ارائه آموزش‌های یاد گیرنده و  هوشمند و در جهت نهادینه کردن حقوق وتکالیف متقابل شهروندی است.

وی افزود: و این مهم با توجه به ابزاری  همچون برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آ‌موزشی، برپایی جشنواره‌های ‌آموزشی و تورهای شهر در دست بچه‌ها، برگزاری انتخابات شهردار مدرسه در سطح مدارس، ارائه خدمات عمرانی و برنامه‌ای ویژه مدارس و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی در مناسبت‌های تقویمی و اصلی محقق می‌شود.

سیاوشی ادامه داد: اداره آ‌موزش‌های شهروندی با همکاری ادارات اجتماعی نواحی دهگانه و خانه‌های 4گانه علم و زندگی،  کودک و دوام و ایمنی در محلات 26گانه و کارشناسان اجتماعی مشغول در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و تلاش‌های مستمر و پیگیر و دلسوزانه این افراد با توجه به اهداف ارزنده و بستر سازی برای رشد و پرورش ظرفیت‌های موجود در شهروندان و دانش آ‌موزان ایفای نقش می‌کند.

وی اظهار کرد: در اداره آموزش‌های شهروندی در جهت شناخت حقوق و انجام تکالیف و مشارکت فعال در تصمیم گیری عمل آ‌گاهانه و مسئولانه در امور اجتماعی و زندگی شهری و برای دست یابی به توسعه پایدار شهری نقشی بر عهده دارد.

سیاوشی عنوان کرد: فعالیت‌های ارائه شده در این اداره که زیر مجموعه‌ای از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطه یک محسوب می‌شود، با توجه به ارتباط مستقیم و آگاهانه و مستمر در سطح محلات و مدارس منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه 1 ، رتبه ، نخست ، 22 گانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.