سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید 12 درصد قطعات خودرو کشور در خراسان رضوی

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: 12 درصد قطعات خودرو کشور در خراسان رضوی توليد می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، خراسان رضوي  پس از تهران رتبه دوم توليد قطعات خودرو را در اختيار دارد.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي در ديدار با اعضاي انجمن قطعه‌سازان خراسان افزود: با احتساب واحدهاي جانبي بيش از 200  قطعه ساز در  اين استان فعاليت مي‌کنند.

محمود احمدي گفت: حمايت همه جانبه دولت  از صاحبان صنايع رونق توليد و توسعه اقتصادي را به دنبال دارد.

وي افزود: صنعت از مهم‌ترين بخش‌هاي اقتصادي هر کشور به شمار مي‌رود که با نقش‌آفريني خود، رونق توليد، توسعه صادرات، ايجاد اشتغال را فراهم مي‌آورد. 

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي گفت: واحدهاي قطعه‌سازي خودرو از جمله صنايع اشتغال‌زا در اين استان است و بايد بتوانند با افزايش توليد و ارتقاي کيفيت محصولات توليدي همچون گذشته در سکوي نخست کشور قرار گيرند.

احمدي افزود: صنعت قطعه‌سازي به عنوان بازوي اصلي صنعت خودرو و يکي از ارکان اصلي ايجاد اشتغال و ايجاد ارزش افزوده در کشور شناخته مي‌شود.

وي نقدينگي و نبود سرمايه در گردش را از مشکلات واحدهاي صنعتي استان برشمرد و گفت: در صورت تامين سرمايه در گردش واحدهاي صنعتي، بسياري از مشکلات اين بخش برطرف مي‌شود.

وی گفت: صنعت قطعه سازي خودرو در خراسان رضوي با فعاليت هشت هزار نفر در 140 واحد توليدي ماهانه ظرفيت توليد 100 تن قطعه را دارد که با توجه به کمبود نقدينگي اين مقدار 40 تن در ماه  است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.