سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالوندی در جمع خبرنگاران:

اگر طرح سه فوریتی در مجلس به قانون تبدیل شود اجرایی خواهد شد

معاون امور بین‌الملل و سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: طرح سه فوریتی که در مجلس وجود دارد حتی اگر تصویب شود ما مجری قوانین و مقررات هستیم و اگر این طرح در مورد روند مذاکرات هسته ای به شکل قانون ارائه شود قطعاً اجرا خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "بهروز کمالوندی" معاون امور بین‌المللی و سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان در حاشیه عیادت از رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: دکتر صالحی در شرایط خوبی به سر می‌برد و ان شاالله در آینده نزدیک سلامت خود را به دست می‌آورد.

وی ادامه داد: طرح سه فوریتی که در مجلس وجود دارد حتی اگر تصویب شود ما مجری قوانین و مقررات هستیم و اگر این طرح در مورد روند مذاکرات هسته ای به شکل قانون ارائه شود قطعاً اجرا خواهد شد.

کمالوندی افزود: آن چه که مسلم است در جریان مذاکرات هسته ای قرار داریم و باید کمک کنیم مذاکره کنندگان با قدرت بیشتری کار خود را پیش برند.

معاون امور بین‌الملل سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: فضای مذاکرات بسیار خوب است و مواضع ما روشن و واضح بود و در فضای رسانه ای نیز مواضع ما منفعل نبوده است و ما با اقتدار و محکم از مواضع خود دفاع کرده‌ایم.
انتهای پیام/

برچسب ها: کمالوندی ، قانون ، صالحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.