سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرزاده در مراسم تقدیر از تیم کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی:

اختصاص ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به ورزش/نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش ملی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه این دانشگاه در بحث ورزش نگاه ملی دارد، افزود: حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از بودجه امسال به ورزش اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تقدیر و تجلیل از تیم کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان مسابقات ۲۰۱۵ باشگاه‌های آسیا (ازبکستان) که امروز در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک به تیم کاراته دانشجویان گفت: موفقیت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های ورزشی نشان دهنده نقش مدیریت دکتر دادکان است. 

وی افزود: اگر تا کنون موفقیتی برای بنده به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوده تنها انتخاب دکتر دادکان به عنوان معاون ورزشی دانشگاه آزاد است وی در موفقیت‌های ورزشی دانشگاهآزاد بسیار موثر بوده‌اند. 

میرزاده ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در بحث ورزش نگاه علمی دارد و به همین منظور حدود ۱۵۰میلیارد تومان از بودجه امسال را به ورزش اختصاص دادیم این درحالی است که ۶۰۰ هزار متر مربع فضای ورزشی داریم. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه توجه به ورزش باعث سالم‌سازی جامعه و کاهش نا به هنجاری اجتماعی می‌شود، گفت: توجه به ورزش کاهش هزینه‌ها در امور دیگر را در پی دارد و هرچه جامعه ورزشی کارآمد‌تر باشد شاهد اجتماع سالم‌تر خواهیم بود. 

میرزاده افزود: یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد داریم و از این رو دانشگاه آزاد سومین دانشگاه بزرگ دنیا است که از نظر حضور دانشجویی رتبه نخست دانشگاه‌ها را از آن خود کرده است. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در پایان گفت: پتانسیل عظیم ورزش در دانشگاه نهفته است که می‌توانیم در سالم‌سازی جامعه از آن استفاده کنیم. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.