سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير کل امور مالياتی استان آذربايجان غربی:

همدلی و همزبانی با اعتماد سازی محقق می‌شود

مدير کل امور مالياتي استان آذربايجان غربی تحقق اهداف مالياتی به عنوان يک ابزار کارآمد اقتصادی را مستلزم اعتماد بيش از پيش مؤديان به نظام مالياتی دانست و از اجرای طرح هايی با محوريت بهبود فضای تعامل با موديان و افزايش اعتمادسازی در جامعه موديان استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالياتي ايران، يعقوب مزرعه لی با اشاره به پيام مدبرانه « دولت وملت، همدلی و همزبانی » از جانب رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: شعار مدنظر مقام معظم رهبری، وظايفی را بر عهده ما به عنوان بخشی از مجموعه دولت گذاشته است تا بتوانيم در سايه عمل به اين شعار، بيش از گذشته زمينه های خدمت به مؤديان را فراهم آوريم.

وی اعتمادسازی را گامی در جهت عملياتی کردن اين شعار دانست و افزود: رعايت طرح تکريم ارباب رجوع، تسهيل و تسريع ارائه خدمات به مؤديان، اختصاص وقت و حوصله کافی براي مؤدی از طرف واحد های پاسخگويی و اطلاع رسانی سريع و دقيق به مؤديان از مصاديق طرح های مبتنی بر اعتمادسازی در جامعه به شمار می روند که رعايت بيش از پيش آنها در سال 94 در دستور کار اداره کل امور مالياتی اين استان قرار گرفته است.

مزرعه لی در بخش ديگری از سخنان خود بر لزوم تدوين و تهيه برنامه های عملياتی سال 94 توسط معاونت های مالياتی تاکيد کرد و افزود: شناسايی هدفدار و ريشه ای منابع مالياتی جهت جلوگيری از فرار های مالياتی و نيز برنامه ريزی جهت وصول بدهي هاي مالياتی استان، از محور های اساسی اين برنامه هاست.

وی در ادامه برحساسيت، سختی و آسيب های موجود در حوزه اخذ ماليات اشاره کرد و گفت : جلوگيريیاز بروز مشکلات احتمالی در اين زمينه، مستلزم تقويت اهرم هاي نظارتی با رعايت اصل پيشگيری و اولويت ارشاد و راهنمايی در اين زمينه است .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.