سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبریان در نطق میان دستور:

تهدیدات آمریکا ادامه پیدا کند، روند مذاکرات را به پاسداران و ارتشی‌ها می‌سپاریم

نماینده کرج گفت: ما ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان می‌خواهیم در صورت تهدید سران آمریکا با قطع مذاکرات، ادامه مذاکرات را به ملت ایثارگر ایران، پاسداران سلحشور، بسیجیان و ارتشیان بسپارند که درسی فراموش نشدنی به آمریکایی‌ها بدهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "عزیز اکبریان" نماینده مردم کرج در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز سه‌شنبه 22 اردیبهشت اظهار کرد: رژیم آل سعود با لشکرکشی به سرزمین محروم و مظلوم یمن، حمله ناجوانمردانه صدام به ایران اسلامی را یادآوری کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: این رژیم نگون بخت که مستعمره آمریکاست جنایتی انجام می‌دهد که روی رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا و آمریکا را سفید کرده و مانند صدام به دام آمریکا افتاده است.

وی ادامه داد: در هر گوشه جهان جنایتی که صورت می‌گیرد می‌توان ردپایی از آمریکا و رژیم صهیونیستی را مشاهده کرد مانند کودتای 28 مرداد، کودتای نوژه، تحمیل جنگ تحمیلی به ایران، فتنه 18 تیر، فتنه 88، آموزش منافقان، تروریست‌های داعش، القاعده و طالبان در اقصی نقاط دنیا اشاره کرد که باعث شهادت هزاران نفر شده است.

نماینده کرج بیان داشت: در جریان مذاکرات هسته‌ای، آمریکایی‌ها با هدایت سران اسرائیلی امروز در جهت تهدید ملت ایران و تضعیف روحیه مذاکره‌کنندگان ما هستند، لذا ما می‌دانیم که آمریکا امروز یک ببر کاغذی است و در لبنان، سوریه، یمن و بسیاری کشورهای دنیا در باتلاق گیر کرده است. 

اکبریان گفت: ما ملت ایران از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان می‌خواهیم در صورت تهدید سران آمریکا با قطع مذاکرات، ادامه مذاکرات را به ملت ایثارگر ایران، پاسداران سلحشور، بسیجیان و ارتشی‌ها بسپارند که درسی فراموش نشدنی به آمریکایی‌ها بدهند.

وی ادامه داد: ملت قدرتمند ایران اهل منطق و گفت‌وگو هستند اما در برابر هر تهدیدی جواب دندان‌شکن خواهند داد. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه شأن و منزلت فرهنگیان باید مورد توجه دولتمردان و تمامی قوا قرار بگیرد گفت: جامعه اسلامی زمانی موفق است که فرهنگ اسلامی را در میان جوانان و نوجوانان اشاعه دهد و این هدف تنها با حفظ شأن معلمان بدست می‌آید لذا دولت هرچه سریعتر لایحه رتبه‌بندی و قانون هماهنگی را اجرا و تحویل دهد.

نماینده کرج خطاب به وزیر صنعت و معدن و وزیر اقتصاد اظهارداشت: برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی از واردات کالاهای لوکس خارجی و واردات بی‌رویه جلوگیری کنید.

اکبریان خطاب به نعمت‌زاده تصریح کرد: چرا مشکل بازرسان امور صنفی را حل نمی‌کنید زمانی که چند ماه آنها حقوق نمی‌گیرند چگونه می‌توانند بازرسی کنند؟

وی ادامه داد: رئیس بانک مرکزی باید نظارت بیشتری بر بانک‌ها انجام دهد و اگر مشکل قانونی وجود دارد پیشنهادات خود را برای نقل و بررسی به مجلس بیاورد.

نماینده کرج خطاب به رئیس جمهور گفت: از شما می‌خواهم سفر خود را به استان البرز تسریع کنید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر نفت بیان داشت: شکل گازکشی به شهرهای طالقان و جاده چالوس را اولویت دهید و همچنین یارانه سوخت روستاها قطع شده که این باید جبران شود.

اکبریان خاطر نشان کرد: دولت و مجلس با اتحاد و همدلی بیکاری را با توسعه ملی و صادرات حل کنند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: جهان ، امریکا ، رژیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.