سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوند: ذوب‌ آهنی‌ها با نفت لج می‌کنند

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: باید به تیم فوتبال نفت تهران و پرسپولیس عرق ملی داشت.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی ما با صبا فوق‌العاده بازی سختی بود وبا توجه به این که ما در این هفته‌ها با تیمهایی بازی داشتیم که ماندنشان در لیگ برتر قطعی شده بود و شانسی هم برای گرفتن سهمیه آسیا نداشتند حریفان ما با ارایه بازی بسته فضا را از تیمها گرفته بودند اما خوشبختانه خدا به کمک تیم نفت آمد و ما برنده بازی شدیم.

وی با اشاره به این که تیم نفت بیشترین بازی را در بین تیمهای ایرانی در این فصل انجام داده اظهار داشت: خوشبختانه جوانی و انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم نفت باعث شده که ما با وجود خستگی در تمام مسابقاتمان تا مراحل بالا صعود کرده و اکنون در لیگ و جام حذفی مدعی قهرمانی هستیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز علی‌رغم کمبودهایی که نسبت به تیمهای همگروهمان داشتیم ازمرحله گروهی صعود کردیم.

بیرانوند در رابطه با اعتراض بازیکنان و کادر فنی تیم صبا در جریان بازی با نفت گفت: من به هیچ وجه فکر نمی‌کردم که مهدی تارتار که از پیشکسوتان خوش نام ماست اینقدر به داوری اعتراض کرده و بیش تر از ده دقیقه ازوقت بازی بگیرد و بازی را سرد کند. تارتار در هنگام اخراج قسم می‌خورد که اززمین بیرون نمی‌رود و من این رفتار مربی صبا را درک نکردم.

وی در رابطه با این که تیم نفت این فرصت را دارد تا عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را کسب کند افزود: اگر ما 5 گل از ذوب آهن نمی‌خوردیم اکنون عنوان بهترین خط دفاع لیگ به تیم ما تعلق داشت که این نشان از قدرت خط دفاع و اندیشه‌های ناب علیرضا منصوریان سرمربی ماست که توانسته این آمادگی را در تیم ما به وجود آورد که هم در خط دفاع و هم چنین خط حمله با قدرت بازی کنیم.

وی با اشاره به تعویق افتادن بازی تیمهای ذوب‌آهن و نفت در فینال جام حذفی و اعتراض اصفهانیها اذعان داشت: ذوب آهنی‌ها با تیم نفت لج می‌کنند و معتقدم که باید به پرسپولیس و نفت عرق ملی داشت و ما اگر بخواهیم در روز 5 خرداد در عربستان به مصاف الاهلی برویم و در کمتر ازیک هفته فینال جام حذفی را برگزار کنیم فرصت هیچ گونه ریکاوری نخواهیم داشت در حالی که ذوب آهن بیشتر از دو هفته برای این بازی فرصت دارد و این به ضررتیم ما است و امیدوارم مسئولین این بازی را به تاخیر اندازند.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در رابطه با انتخاب استادیوم تختی برای فینال جام حذفی در پایان خاطر نشان کرد: ما از ابتدای فصل ورزشگاه تختی را به عنوان میزبان بازیمان در لیگ و جام حذفی به سازمان لیگ معرفی کرده‌ایم در حالی که استادیوم آزادی میزبان بازیهای آسیایی ما است و وقتی قرار شد فینال جام حذفی قرعه‌کشی شود و در قرعه کشی نفت به عنوان میزبان معرفی شد این بازی باید در ورزشگاه تختی که ورزشگاه خانگی ما است برگزار گردد و اعتراض ذوب‌آهنی‌ها نسبت به این موضوع به اعتقاد من بی‌مورد است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، تهران ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.