سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی‌نسب به باشگاه خبرنگاران خبر داد

تصویب طرح «تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست» در کمیسیون کشاورزی

عضو هیئت رئیسه کیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه نمایندگان با رای قاطع تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست را تصویب کردند، گفت:‌ تا سه هفته دیگر به صحن مجلس خواهد رفت.

«ناصر صالحی‌نسب» عضو هیئت رئیسه کیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نمایندگان طراح تحقیق و تفحص از بانک کشاورزی با حضور در این کمیسیون موارد خود را مطرح کردند، اظهار کرد: نمایندگان از توضیحات شهیدزاده مدیر عامل بانک کشاورزی قانع شدند.

وی ادامه داد: با توجه به توضیحات شهیدزاده تعدادی از موارد اعلام شده توسط نمایندگان به سایر دستگاه‌های اجرایی بازمی‌گشت لذا رای به تحقیق و تفحص از بانک کشاورزی ندادند.

نماینده دشت‌‌‌‌‌‌‌‌آزادگان تصریح کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از سخنان ابتکار رئیس سازمان محیط زیست قانع نشدند و با رای قاطع تحقیق و تفحص از این سازمان را تصویب کردند.

عضو هیئت رئیسه کیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی خاطرنشان کرد: طرح تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست تا سه هفته دیگر به صحن علنی مجلس خواهد رفت و بعد از تحویل برنامه‌های بازدید، گزارشات، تشکیل کارگروه و کمیته متولی امر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.