سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"پنجره" معضلات توزیع کتاب در کشور را بررسی می کند

مجله ادبی هنری «پنجره» با موضوع بررسی معضلات و مشکلات پیش روی توزیع کتاب در کشور، از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه افق، مجله ادبی هنری «پنجره» که چندی است از شبکه افق پخش می شود در هر قسمت با دستمایه قرار دادن یکی از موضوعات مرتبط و دعوت از سینماگران، هنرمندان، فعالان ادبی و هنری و ... به موشکافی مسائل و آسیب شناسی مشکلات و معضلات می پردازد.

در این قسمت که با موضوع معضلات و مشکلات پیش روی توزیع کتاب در سراسر کشور از شبکه افق پخش می شود و محمود سالاری اجرای آن را بر عهده خواهد داشت، محمود آموزگار به عنوان ناشر و رییس اتحادیه ناشران و همچنین میثم نیلی به عنوان مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی میهمانان برنامه خواهند بود و در خصوص مسائل و مشکلات، شیوه ها، راهکارها و همچنین تجربیات مقوله توزیع کتاب نظرات خود را بیان می کنند.

بررسی عوامل توزیع نامناسب کتاب در کشور و همچنین تاثیراین توزیع نامناسب بر سرانه مطالعه مردم، محورهای صحبت آموزگار و نیلی در بخش اول مجله ادبی هنری "پنجره " خواهد بود.

در بخش ادبی "پنجره" این هفته که حسین قرایی اجرای آن را بر عهده دارد، یاسر عسکری مدیر نشر معارف به عنوان میهمان برنامه حضور خواهد داشت و در خصوص مشکلات توزیع کتابهای شاعرانه و ادبی صحبت می کند.

مجموعه تلویزیونی «پنجره» در ۲۶ قسمت ۸۰ دقیقه ای توسط رضا خوشدل تهیه شده که تاکنون پنج قسمت از آن روی آنتن رفته است.

«پنجره» قرار است به سوالات مخاطبان در حوزه های مختلف سینمایی، فرهنگی، ادبی و هنری پاسخ دهد و در این راستا از نویسندگان، هنرمندان و سینماگران کشورمان دعوت می کند تا در برنامه حضور یابند.

پنجره این هفته دوشنبه چهاردهم اردیبهشت ساعت ۱۸ و تکرار آن همان شب ساعت ۲۳ و روز بعد ساعت ۹ و ۱۳ از شبکه افق پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

 



 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.