سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منتظرالمهدی خبر داد:

احداث هتل خورشید در خزرشهر تا دوماه آینده /افتتاح موسسه مالی و اعتباری در آینده نزدیک

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان در راستای خدمات رسانی به بازنشستگان گام برداشته است،گفت: هتل خورشید تا دوماه آینده احداث می شود.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، مصطفی منتظرالمهدی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در مراسم افتتاح نخستین مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی بازنشستگان شهرداری تهران که امروز(یکشنبه) با حضور شهردار تهران و جمعی ازمسئولان شهری در ساختمان بازنشستگی شهرداری تهران برگزار شد با بیان اینکه این سازمان از سال 1354 فعالیت خود را در خصوص خدمات رسانی به بازنشستگان آغاز کرده است،اظهار کرد: شهرداری تهران 30 سال به کارمندان خود حقوق داده و آنان را بازنشسته خود می کند و 47 سال به آنان حقوق بازنشستگی می دهد.

وی ادامه داد: خوشحالیم که سازمان بازنشستگی به یک سازمان انسانی تبدیل شده که حفظ کرامت بازنشستگان جز با ارزش ترین ملاک‌های خود قرار داده است، زیرا کرامت انسانی با حفظ و ارزش نهادن به بازنشستگان بوجود می‌آید.

منتظر المهدی با بیان اینکه افراد بازنشسته بعد از دوران فعالیت خود به سمت فرسودگی و افسردگی می‌روند، تصریح کرد: شهرداری تهران با اجرایی کردن طرح‌های بسیار توانسته که بازنشsتگان را به اجتماع برگرداند و احساس سرزندگی را در آن‌ها زنده نگه دارد.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی در سال 93 برای بازنشستگان شهرداری تهران، گفت:‌ المپیاد ورزشی، جشنواره غذا، عاشقانه تورا می‌خوانم، جز برنامه‌های مهم این سازمان در سال 93 بود که توانست شادی و نشاط را در میان بازنشستگان بوجود آورد.

وی با اشاره به برنامه‌های امسال سازمان بازنشستگی یادآور شد: در 4 نوبت، 6 نوع سبد کالایی به درب منازل شهروندان فرستاده شد تا آن‌ها بتوانند مایحتاج خود را از آن تامین کنند و هیچگونه نگرانی در خصوص دخل و خرج زندگی خود نداشته باشند و همچنان برنامه‌های تور و سفرهایی را برای ایجاد شادی و نشاط در بین این بازنشستگان فراهم کرده ایم .

منتظر المهدی با تاکید بر اینکه هتل خورشید در خزر شهر یکی از مهمترین برنامه‌های در دست احداث سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است، تصریح کرد: این هتل تا دو ماه آینده برای خدمات رسانی به بازنشستگان احداث می‌شود تا آن‌ها بتوانند اوقات خوشی را با خانواده خود در این هتل سپری کنند.

وی اضافه کرد: یک مرکز در تپه‌های عباس آباد تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و همچنین یک مرکز مقابل پارک ساعی در چند ماه آینده به بهره برداری توسط این سازمان خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در پایان با بیان اینکه هلدینگ میلاد شهر در بورس قرار داده شده است، گفت: میلاد در راستای خدمات رسانی به شهروندان بازنشسته، از هر شرکت سهام‌هایی خریداری کرده و همچنین تصمیم دارد که موسسه مالی اعتباری را در دو ماه آینده در هفت شعبه افتتاح کند.

انتهای پیام/



برچسب ها: هتل ، خورشید ، خزرشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.