سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی حمله نیروهای قبیله‌ای یمن به خاک عربستان؛

نیروهای ارتش و گارد مرزی عربستان از مواضع خود گریختند

با حمله نیروهای قبیله‌ای یمن به خاک عربستان، مرزبان‌ها و نیروهای ارتش سعودی از این منطقه فرار کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، خبرنگار این شبکه در صنعا در ارتباط زنده با این شبکه گفت: قبایل ساکن میان صعده و حجه در شمال عربستان سعودی در واکنش به تیراندازی و شلیک گلوله های توپ از خاک عربستان به خاک یمن به سمت منابع این تیراندازی ها و مواضع عربستان پیشروی کردند و نیروهای ارتش و گارد مرزی عربستان از این مواضع گریختند. نیروهای قبایل یمنی دو خودروی نظامی سعودی را هدف قرار دادند و به سمت مواضع سعودی ها تیراندازی کردند. 

این خبرنگار افزود: حملات هوایی سعودی به صعده ادامه دارد و مناطق مسکونی این شهر امروز هدف قرار گرفت. برخی مناطق "رازح" و "الظاهر" و "حصامه" در صعده و "المزرق" در حجة هدف حملات موشکی قرار گرفت. شمار شهدا و مجروحان این مناطق مشخص نیست و حملات سعودی به این مناطق کورکورانه و بی هدف صورت می گیرد. به همین علت مشاهده می شود که ساختمانهای مسکونی و بازار و خیابانها هدف قرار می گیرند.

خبرنگار المیادین افزود: رژیم سعودی افزون بر صعده مناطقی در صنعا پایتخت را نیز هدف حملات هوایی قرار داده است. محله النهضة در صنعا شب گذشته هدف حمله قرار گرفت. مهمترین حملات هواپیماهای سعودی حمله مکرر به منزل "علی عبدالله صالح" در صنعا بود که البته علی عبدالله صالح در این مکان نبوده است و قبل از ساعت 20 این منطقه را ترک کرده بود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
این واقعیت رژیم صهیونیستی سعودی است . این بی غیرت ها با هواپیما های آمریکائی و صهیونیستی در مقثابل زنان و بچه های بی دفاع یمن قدرت نمائی می کنند . در یک جنگ مردانه از میدان فرار می کنند .