سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحی در جمع خبرنگاران:

مذاکرات هسته‌ای در چارچوب تعیین شده پیش می‌رود/ با احداث بیمارستان هسته‌ای، جلوی خروج بسیاری از بیماران را خواهیم گرفت

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با تاسیس بیمارستان هسته‌ای جلوی خروج بسیاری از بیماران که برای درمان خود به خارج از کشور می‌روند را خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاست‌خارجی باشگاه خبرنگاران، علی اکبر صالحی در مراسم گرامی‌داشت شهدای هسته‌ای که ظهر امروز در دانشگاه فنی مهندسی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: گاهی نسبت به صحبت‌هایی که در تفاهم بوده سوالاتی مطرح می‌شود که نمی‌خواهم باز کنم.

وی ادامه داد: مذاکرات به خوبی پیش می‌رود و مذاکره کنندگان با جدیت از منافع ملی حمایت می‌کنند و هیچ چیزی خارج از چارچوب تعیین شده وجود ندارد.

صالحی با اشاره به تاسیس بیمارستان هسته‌ای در کشور تصریح کرد: این بیمارستان بیمارستانی بسیار بزرگ و وسیع خواهد بود که در آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: تجهیزات این بیمارستان برای اولین بار در خاورمیانه است و از این طریق خواهیم توانست جلوی خروج بسیاری از بیماران که برای درمان به خارج از کشور می‌روند را بگیریم.
 
وی با بیان این که با تاسیس این بیمارستان زمینه توریسم درمانی را می‌توانیم فراهم کنیم، گفت: برای تاسیس این بیمارستان سازمان توانسته بخشی از هزینه‌های آن را تامین کند و در حال حاضر در حال توافق با شهردار هستیم و اطلاعات بیشتر را در آینده ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.