سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ردپای راهیان نور و تونس در شماره بیست و پنجم ماهنامه حلقه وصل

بیست و پنجمین شماره نشریه حلقه وصل منتشر شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ نشریه حلقه وصل در این شماره به موضوعاتی از جمله معرفی فعالان مردمی راهیان نور، گپی با بچه‌های مسجد جزایری اهواز (کانون فرهنگی هنری سید الشهدا(ع))، بررسی همایش فعالان مردمی بین‌المللی در کشور تونس و پرونده‌ای در خصوص «قانون‌مداری و قانون‌گریزی» پرداخته است.

«هنوز هم خیلی‌ها از راهیان، نور می‌گیرند»، «به خاطر خدا شلیک کنید»، «ظرفیت بسوزانیم، اسلام سیلی می‌خورد»، «برنامه‌سازی کودک، تنها لوس حرف زدن نیست!»، «عنکبوتی با هزار دست و پا»، «پرچم اسراییل زیر پای مردم تونس» و مطالب دیگر، مهم‌ترین عناوین این شماره هستند.

در بخش «حلقه اول» این شماره، موسسات فعال مردمی در حوزه راهیان نور معرفی شده و به بررسی ظرفیت‌های مغفول مانده و ضعف‌ها و قوت‌های این جریان مردمی پرداخته شده است.

در بخش «لولو» این شماره حلقه وصل، تنی چند از فعالان فرهنگی عرصه بین‌الملل که نوروز امسال در همایش گروه‌های مردمی در تونس شرکت کرده بودند، به بیان دیدگاه‎ها و تجربه‌های خود در این سفر پرداختند.

همچنین بخش «نمط» شماره 25 حلقه وصل به بحث قانون‌گریزی و لذت عدم پایبندی به قانون پرداخته شده و این مساله را به خصوص در حوزه کودکان، تحلیل و بررسی کرده است.

در این شماره آیت‌الله العظمی اراکی، حجج اسلام ماندگاری، جوشقانیان، غریب‌رضا، صالحی و دکتر محمدرضا کرمی و مدیران چندین موسسه فرهنگی مردمی دیگر به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته‌اند.
حلقه وصل در این شماره و در سرویس «آینه» اخبار موسسات فرهنگی مردمی سراسر کشور را پوشش داده است. 

نشریه حلقه وصل به سردبیری صادق یزدانی منتشر می‌شود. برای دریافت این نشریه با شماره تلفن 5و77655134 تماس بگیرید.

برای مشاهده مطالب بیشتر این مجموعه می‌توانید از سایت Hvasl.ir  نیز استفاده کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.