سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن در نمایشگاه کتاب

سرای اهل قلم چهار نشست با عناوین «وضعیت کتاب کودک در فروشگاه‌های شهر کتاب»،‌«نقد و بررسی کتابنامه رشد»، «معرفی نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن» و «وضعیت نشر الکترونیک کودکان و نوجوانان» برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از  ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نخستین نشست سرای اهل قلم کودک و نوجوان در ششمین روز نمایشگاه با حضور مهدی فیروزان، مدیر عامل شهر کتاب، مژگان رئیسی امجد، مدیر سابق فروشگاه مرکزی شهر کتاب و عبدالعظیم فریدون از ساعت 11:30 تا 13 به بررسی وضعیت کتاب کودک در فروشگاه‌های شهر کتاب می‌پردازد.

«نقد و بررسی کتابنامه رشد» عنوان نشست بعدی سرای اهل قلم کودک و نوجوان است که با حضور فریبا کیا، نویسنده و محسن طلب، پژوهشگر از ساعت 14 تا 18:30 در این سرا برگزار می‌شود.

همچنین نشست «معرفی نامزد جایزه هانس کریستین اندرسن» با حضور پژمان رحیمی‌زاده، علی بوذری، کیانوش غریب‌پور و سحر ترهنده، تصویرگران کتاب کودک و نوجوان از ساعت 15:30 تا 17 در سرای اهل قلم کودک و نوجوان برپاست.

نشست پایانی این سرا نیز از ساعت 17:15 تا 18:30 با حضور پژوهشگران و ناشران   به بررسی وضعیت نشر الکترونیک کودکان و نوجوانان  اختصاص دارد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» برپاست.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.