سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت واحد نیتروژن جدید با سرمایه 3.5 میلیون یورو در پالایشگاه امام خمینی(ره) امسال به پایان می رسد

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی نفت و ساختمان ایران، گفت: ساخت واحد نیتروژن پالایشگاه امام خمینی(ره) با سرمایه ٣,٥ میلیون یورو از سوی شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران تا پایان امسال به پایان می رسد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ میر علی اصغر ساجدی در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: یک واحد نیتروژن قدیمی در پالایشگاه  امام خمینی (ره ) وجود دارد،که جوابگوی همه عملیات  ها را نمی دهد، از این رو  ساخت یک واحد جدید در این پالایشگاه با سرمایه 3.5 میلیون یورو در دستور کار قرار گرفت و تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

وی   با اشاره به اینکه عمده ترین موارد مصرف  گاز نیتروژن در  راه اندازی واحدهای کاتالیستی و خارج کردن واحدهای مذکور از سرویس است ؛افزود: این واحد  با ظرفیت 3600 نرمال متر مکعب در ساعت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، همچنین از اجرای طرحهای توسعه و تثبیت پالایشگاه آبادان و افزایش تولید و بهبود کیفیت فرآورده های پالایشگاه بندرعباس به عنوان دیگر طرحهای پالایشی این شرکت نام برد و گفت: طرح پالایشگاه بندرعباس در مرحله نهایی و طرح تثبیت ظرفیت پالایشگاه آبادان درمرحله مقدماتی قراردارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.