سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

رفع تصرف 659 هکتار از اراضی ملی در کرمان

۶۵۹ هکتار از اراضی ملی اعم از اراضی منابع طبیعی، اراضی متعلق به شهرداری، سازمان مسکن و راه و شهرسازی در سال ۹۳ در شهر کرمان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری ،دادخدا سالاری افزود: در دادگستری استان کرمان به دلیل اهمیت موضوع، پرونده‌های زمین خواری خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و قانون با مسببان پدیده زمین خواری بدون اغماض برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: اراضی که در اختیار زمین خواران قرار گرفته بود به بهانه‌های مختلف تغییر کاربری داده شده بودند که بر اساس قانون این اراضی رفع تصرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های متولی باید در زمینه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی اهتمام جدی داشته باشند تا از دست درازی و تعدی افراد سودجو نسبت به این اراضی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضا در زمینه صیانت و حفاظت از اراضی ملی گام‌های موثر و بلندی برداشته است، افزود: در سال ۹۳ در استان کرمان ۱۲۰۰ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی رفع تصرف شد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: اراضی ملی و منابع طبیعی متعلق به همه جامعه است و هیچ فردی حق ندارد به حقوق دیگران تعدی کند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: رفع ، تصرف ، اراضی ، ملی ، شهر ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.