سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی لاشکی در نطق میان‌دستور:

وزیر ارشاد سریعا به بیمه خبرنگاران رسیدگی کند

نماینده نوشهر و چالوس گفت: در همه ادوار نشان داده شده که اگر نمایندگان دولت‌ها را یاری نرسانند، دولت‌ها نمی‌توانند کاری پیش ببرند و امروز نیز با توجه به شرایط خاص منطقه بیش از پیش به همراهی و همدلی در کشور نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس (یکشنبه 20 اردیبهشت) با اشاره به گذشت حدود 2 ماه از شروع سال همدلی و همراهی دولت و ملت گفت: این شعار برای خنثی سازی تاکتیک‌های شوم دشمنان نظام از سوی مقام معظم رهبری برای آگاه‌سازی ملت ایران اعلام شد.

وی تصریح کرد: در همه ادوار نشان داده شده که اگر نمایندگان دولت‌ها را یاری نرسانند، دولت‌ها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و امروز نیز با توجه به شرایط خاص منطقه بیش از پیش به همراهی و همدلی در کشور نیازمندیم. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم از سرداران مذاکره کننده تیم هسته‌ای کشورمان که تاکنون با صلابت و هوشیاری، اصل مصالح ملی و خطوط قرمز را رعایت کرده و خدعه دشمنان را در نظر گرفته‌اند، تشکر کنم.

احمدی لاشکی خطاب به رئیس‌جمهور بیان داشت: مردم مازندران خود را مهیای پذیرایی از هیئت دولت می‌کنند، 19 خرداد 92 چند روز قبل از انتخابات شما به تنکابن، نوشهر، ساری و عباس‌آباد آمدید و جمله معروف خود را در عباس‌آباد اینطور بیان گردید که مطمئن باشید اجازه نخواهم داد حقی ضایع شود و در صورت انتخاب شدن به قضیه استانی شدن غرب مازندران ورود کرده و دستور تشکیل کارگروه کارشناسی را صادر خواهم کرد.

نماینده چالوس و نوشهر در ادامه افزود: مردم مازندران منتظرند مستقیما در غرب مازندران با رئیس‌جمهورشان دیدار کرده و شاهد خبرهای خوش باشند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس خطاب به روحانی، معاون اول رئیس‌جمهور، دبیر هماهنگی مناطق آزاد و استاندار مازندران گفت: بندر نوشهر یکی از قدیمی‌ترین بنادر در منطقه ویژه اقتصادی است که خواهان تبدیل به بندر آزاد تجاری است و امیدواریم امسال این خواسته تحقق پیدا کند.

وی اظهار داشت: نمایندگانی که دغدغه دارند می‌گویند که خدا نکند بگوییم آموزش و پرورش تنها مصرف کننده است و درآمدزا نیست.

احمدی لاشکی خطاب به وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: دقت کنید در آزمون استخدامی پیش‌رو حقوق نیروهای خرید خدمات مظلوم پیش‌دبستانی‌ها پایمال نشود و بر خلاف قانون اصلاحیه 17 عمل نشود.

نماینده چالوس و نوشهر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: این روزها به بهانه حمایت از اراضی کشاورزی چه خوب بهانه‌ای برای تخریب منازل مردم پیدا کرده‌اید، راه را گم کرده‌اید، هکتارها جنگل و دریا تصرف می‌شود اما شما به دنبال بناهای مستضعفان و وارثان زمین می‌گردید و نابودشان می‌کنید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس در ادامه افزود: مازندران از صنعت محروم است و کشاورزی بدون توجیه اقتصادی و داشتن حداقل‌ها و حداقل حمایت‌ها معنایی ندارد.

وی خطاب به حجتی تصریح کرد: شما برای کشاورزان چه کرده‌اید که این گونه برخورد می‌کنید؟ 

احمدی لاشکی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد خاطر نشان کرد: اخیرا تعدادی از هنرمندان و خبرنگاران به علت قطع بیمه دغدغه‌مند شده‌اند که مستحق آن نیستند دستور رسیدگی سریع به آن را بدهید. 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: دشمنان ، مازندران ، صحن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.